על רקע המתיחות בצפון: גדעון סער זומן להתייעצות ביטחונית ראשונה

התייעצות ביטחונית בפורום מצומצם של שרים וחברי מערכת הביטחון תתכנס היום, והשר החדש גדעון סער הוזמן להשתתף בה • הממשלה גם צפויה לאשר מצב מיוחד בעורף עד לסוף חגי תשרי • בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט עובר בתרגילי החטיבות כדי לבחון מוכנות ועוסק בהיבטים המבצעיים של ההכנות בכלל הגזרות, ובדגש על לבנון

גדעון סער (ארכיון). צילום: אורן בן חקון

ראש הממשלה נתניהו יכנס היום (שני) התייעצות ביטחונית מצומצמת על רקע השלמות ההכנות לכניסה הקרקעית והמשך המהלומות בחיזבאללה. ל"ישראל היום" נודע כי להתייעצות שתתקיים בפורום מצומצם של שרים וחברי מערכת הביטחון הוזמן השר החדש גדעון סער.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו״ר ״הימין הממלכתי״, ח״כ גדעון סער, בהצהרה משותפת (29.09.24) // לע"מ

בנוסף, הממשלה צפויה לאשר מצב מיוחד בעורף עד לסוף חגי תשרי. בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט שעובר בימים האחרונים בתרגילי החטיבות כדי לבחון מוכנות, עוסק בהיבטים המבצעיים של ההכנות בכלל הגזרות, ובדגש על לבנון לאור מטרת המלחמה שבהשבת תושבי הצפון לבתיהם.

השר גלנט עם לוחמים בצפון (ארכיון), צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

כאמור, יו"ר הימין הממלכתי גדעון סער מסר אמש הצהרה משותפת יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בה הודיע על הצטרפותו המחודשת לממשלה, בתור שר ללא תיק וחבר בקבינט, כפי שהיה בעת כהונתו בממשלה החל מחודש אוקטובר עד התפטרותו בחודש מרץ.  סער עצמו וחברי סיעתו יחזיקו בחופש הצבעה מלא ולא יהיה מחויב לכל הצבעה עם הקואליציה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר