"עבודה נהדרת, להמשיך בכל הכוח": במערכת הפוליטית מגיבים לחיסול נסראללה

חברי הכנסת לא נשארו אדישים למבצע צה"ל בו חוסל מזכ"ל חיזבאללה ומיהרו להגיב בהתלהבות ברשתות החברתיות למינהן • שר הביטחון יואב גלנט הגיב: "אחת מהפעולות החשובות בתולדות ישראל - אנחנו לא עוצרים" • שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בירך על החיסול אך ללא אזכור כלל לחטופים שבעזה

גלנט ונסראללה. חילופי איומים. צילום: רשתות ערביות

פוליטקאיי ישראל לא נשארו אדישים לאירוע ההיסטורי שקרה אמש (שישי) בלבנון בו מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה חוסל בתקיפת צה"ל - האירוע גרם לשמחה רבה ברחבי הארץ וכאמור גם חברי הכנסת מיהרו להגיב.

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה צייץ בפרסית:  ״ומי שיילך בדרכו - יילך בדרכו״ לצד תמונה של נסראללה. 

 

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' בירך על החיסול אך ללא אזכור כלל לחטופים שבעזה: "כן יאבדו כל אויביך ה'. עכשיו להמשיך בכל הכח ולכתוש את חיזבאללה כולו, על לוחמיו, תשתיותיו ואמצעי הלחימה שלו. את המלחמה הארוכה הזו נסיים בע"ה כשלאזרחי ישראל כולם לא נשקף איום לא מצפון ולא מדרום. רק כך תשקוט הארץ 40 שנה". 

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין: "עבודה נהדרת של כוחות הביטחון, הדרג המדיני ושאר הגורמים שלקחו חלק בפעילות שמחצה את נסראללה וסביבתו. הוא התחבא עשרות שנים בבנוקרים, ותחתיו חיזבאללה הפך למליציית טרור ופשע חובקת עולם - אימפריית סמים שתדלקה ומימנה טרור ורצח ברחבי העולם. יש לנו עוד עבודה רבה לפנינו. הסרת האיומים על ישראל וגבולותיה, החזרת כל החטופים, והשבת המפונים לבתיהם".

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין:" האירועים של הימים האחרונים מחזירים את הגאווה, אני מברך את צה״ל וכוחות הביטחון כולם על תכנון וביצוע מושלמים. גם ברגעים האלה אנחנו לא שוכחים לרגע את חטופינו, מחוייבים להשבתם לביתם, ופועלים כל העת לשם כך".

"מברך את צה״ל וכוחות הביטחון כולם על תכנון וביצוע מושלמים", צילום: אורן בן חקון

יו"ר הימין הממלכתי, גדעון סער הגיב: "מחזק את הממשלה על ההחלטה החשובה והאמיצה ואת צה״ל על הביצוע המושלם של חיסול נסראללה. יש להמשיך ברציפות בכל הכוח בגריעת יכולות חיזבאללה בלבנון כולה ובהשמדת תשתיות הארגון בקירבת הגבול".

גם שר הביטחון יואב גלנט הגיב בסרטון בעמוד הטוויטר שלו בו, עליו כתב: "פעולת הסיכול של חסן נסראללה היא אחת מהחשובות בתולדות ישראל - אנחנו לא עוצרים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר