צה"ל חיסל את מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. צילום: אי.אף.פי, רויטרס

הפוליטיאים מגיבים לחיסול ההיסטורי של נסראללה: "הגיע למקום השמור לו - במעמקי הגיהנום"

צה"ל אישר כי מזכ"ל חיזבאללה חוסל אתמול בתקיפה על המפקדה המרכזית של ארגון הטרור בדאחייה שבביירות • במערכת הפוליטית הגיבו ובירכו את כוחות הביטחון על ההשיג החשוב • לפיד: "יידעו כל אוייבינו שמי שתוקף את ישראל הוא בן מוות" • ח"כ לשעבר יאיר גולן: "החל עידן חדש במזה"ת"

[object Object]

צה"ל הודיע הבוקר (שבת) כי מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה חוסל אתמול בתקיפה על המפקדה המרכזית של חיזבאללה בדאחייה שבביירות. במערכת הפוליטית הגיבו ובירכו את כוחות הביטחון על ההשיג החשוב.

תקיפה ברובע הדאחייה בביירות, צילום: אי.אף.פי

יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, כתב בחשבון ה-X שלו: "מברך את מערכת הביטחון, צה״ל וחיל האוויר על חיסול רב המרצחים חסן נסראללה. יידעו כל אוייבינו שמי שתוקף את ישראל הוא בן מוות. זהו הישג חשוב להרתעה ולבטחונה של מדינת ישראל".

כרזה עם תמונתו של נסראללה, צילום: רויטרס

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן ״כֵּן יֹאבְדוּ כָל-אוֹיְבֶיךָ יִשְׂרָאֵל. אני מברך ומחזק את כוחות הביטחון על הפעולה הנועזת והנחושה שהובילה לחיסולו של הארכי-טרוריסט, מנהיג ארגון המרצחים חיזבאללה, חסן נסראללה. נסראללה, מהאויבים הקשים והאכזריים ביותר של מדינת ישראל, אחראי למותם של מאות ישראלים וישראליות ולפעולות טרור רבות.

"ידע כל מחבל שרוצה לפגוע באזרחי ישראל, שידה הארוכה של מערכת הביטחון מגיעה לכל מקום, ושעם ישראל אינו שוכח ואינו סולח למי שמבקש את נפשו".

סריקות באזור הדאחייה בביירות לאחר החיסול של חיזבאללה, צילום: אי.אף.פי

ח"כ לשעבר ואלוף במיל' יאיר גולן: "חיסול נסראללה הוא הישג עצום וחשוב. החל עידן חדש במזה"ת. אין לנסראללה מחליף טבעי. לכאורה היה אפשר לומר זאת על עבאס מוסאווי אבל אין להשוות מבחינת משך הזמן, המעמד המקומי והאזורי, גודל ומורכבות הארגון.

"המקל עובר לאיראן, ומבחינה זו האיראנים נמצאים בדילמה ענקית. מלחמה אזורית אחרי שחמאס הוכה קשות וחיזבאללה בנקודת שפל היא בבחינת תנאי פתיחה רעים מאוד. זה הזמן לביסוס ההישג בצפון, להגעה לעסקת שחרור חטופים, ולסיום המלחמה בתנאים אזוריים עם פוטנציאל אדיר".

ח"כ עודד פורר: "בשעה טובה נסראללה הגיע למקום השמור לו במעמקי הגיהנום. כל הכבוד לכוחות הביטחון על הסיכול החשוב של מי שבחר בטרור כדרך חיים. זה הזמן לנצל את המבוכה שאוחזת באוייב ולהכות בו חזק - עד הסרה מוחלטת של האיומים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו