השר קרעי מבטל את רפורמת "הקומה הכשרה": חרדים לא יוכלו לנייד מספר לטלפון חכם

‏שר התקשורת חתם היום באופן סופי על ביטול החלטת השר הקודם • בתוך כך, השליטה שתחזור לעסקנים החרדים היא יכולת בלעדית לחסום מספרי טלפון ללא נימוק • צעירי המגזר החרדי מודים בשקט שהם אינם מרוצים כלל מהמהלך

השר שלמה קרעי (ארכיון). צילום: אורן בן חקון

‏שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי חתם היום באופן סופי על ביטול החלטת השר הקודם בעניין "הקומה הכשרה". כתוצאה מכך, חרדים המחזיקים בטלפון כשר, ללא אינטרנט, לא יוכלו לנייד את המספר שלהם לטלפון חכם. קרעי מבטל הלכה למעשה את רפורמת הנדל שאפשר לצעירים חרדים רבים להיות עם פחות מגבלות דרקוניות. אחד הסעיפים החמורים וכלי שליטה שיחזור לידי העסקנים החרדים הוא יכולת בלעדית לחסום מספרי טלפון ללא הסבר או נימוק.

כך נחסמו בעבר מספרי טלפון של בעלי עסקים, או אפילו של הרב שאול אלתר שפרש מחסידות גור. צעירי המגזר החרדי מודים בשקט שהם אינם מרוצים כלל מהמהלך של קרעי המחזיר אותם צעדים רבים אחורה.

כך כתב לאחר החתימה ברשת החברתית X , "היום חתמתי על ביטול תקנות הנדל שמנעו את הפעלת ״הקומה הכשרה״, כדי לעקור מן השורש את ההתערבות הגסה והפגיעה בחופש הפרט של הממשלה הקודמת בציבור החרדי. בממשלה שלנו, היהודית והדמוקרטית, אזרחי ישראל יוכלו לצרוך שירותי תקשורת באופן חופשי לפי רצונם ולפי תפיסת עולמם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר