ח"כ בליכוד תוקף את הממשלה: "לא יכול להיות שמדינה מפקירה בצורה כזאת את אזרחיה בצפון"

חברי כנסת מהקואליציה יצאו לסיור מיוחד בצפון • ח"כ אלי דלל: "הממשלה איבדה את הצפון תרתי משמע" • אדלשטיין: "רק הסדר שלא מבוסס על הבטחות שווא יגרום לאנשים לחזור"

רה"מ נתניהו בישיבת סיעת הליכוד. . צילום: אורן בן חקון

האזעקות שנשמעו הבוקר במרכז הארץ והפכו לכותרות בכלי התקשורת, הקדימו עוד מטח שנורה היום (ראשון), לגליל העליון ולצפון הגולן. מטח שגרם לתושבי הצפון להתרעם על היחס הלא שוויוני לטובת תושבי המרכז בעוד שהם תחת ירי מתמיד ושוטף. מי שהדהד את מחאתם תוך שהוא מעביר ביקורת חריפה על הממשלה הוא ח"כ אלי דלל (ליכוד), שאמר: "הממשלה איבדה את הצפון תרתי משמע".  

ח"כ אלי דלל מהליכוד מותח ביקורת על הממשלה: "לא יכול להיות שהמדינה מפקירה בצורה כזאת את האזרחים שלה בצפון"

דלל אמר את דבריו בעת סיור מיוחד שערכו חברי הקואליציה בצפון במסגרת ביקור מטעם שדולת ארץ ישראל בה נכחו גם חברי הכנסת יולי אדלשטיין, יו"ר וועדת חוץ וביטחון המכהן כיו"ר השדולה וחברת הכנסת לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית. 

"אני חייב לומר הממשלה איבדה את הצפון תרתי משמע", אמר דלל. "נכון אני חלק מסיעה, חלק מקואליציה וגם אני אומר, לא כל הדברים ברורים לנו. לא משנה מה תהיה הסיבה לא יכול להיות שמדינה מפקירה בצורה כזאת את האזרחים שלה בצפון". 

ח"כ יולי אדלשטיין בסיור בצפון: "רק הסדר שלא מבוסס על הבטחות שווא יגרום לאנשים לחזור לחבל ארץ החשוב הזה"

אדלשטיין העביר אף הוא ביקורת: "רק הסדר מספק את התושבים, רק הסדר שמבוסס לא על הבטחות שווא ולא על דברים ריקים מתוכן אלא על דברים אמיתיים יגרום לאנשים לחזור, ולחזור גם לשגרת חייהם, כאן בחבל הארץ הכל כך חשוב הזה".   

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר