ניסנקורן נגד השותפים לשעבר באופוזיציה: "הם מאד מפולגים, אין להם שום אחידות בנושא החטופים"

באירוע ״שבת תרבות ", השר לשעבר אבי ניסנקורן שבר שתיקה ארוכה ואמר, בין היתר: ״אין הפתעה מנתניהו, השיקול שלו ושל הממשלה הוא רק להציל את עצמם, החטופים בשבילו הם כלי פוליטי" • על האופוזיציה טען: "חלק מנסים לאגף את ביבי מימין חלק משמאל, במקום שיבינו שבבחירות הבאות אין לו שום רוב בלי החרדים" • על המעצר של המפגינות מול בית הכנסת של יולי אדלשטיין: ״אם לא הייתי קורא באינטרנט לא הייתי מאמין שזה קורה"

אבי ניסנקורן: " אין הפתעה מנתניהו השיקול שלו ושל הממשלה הוא רק להציל את עצמם"

התקפה של השר לשעבר אבי ניסנקורן על ממשלת ישראל באירוע ״שבת תרבות של משען״ בתל אביב שהתקיים היום. ניסנקורן שבר שתיקה ארוכה ואמר, בין היתר: ״אין הפתעה מנתניהו, השיקול שלו ושל הממשלה הוא רק להציל את עצמם. אי אפשר להאמין למילה שיוצאת לו מהפה, החטופים בשבילו הם כלי פוליטי".

עוד הוסיף ניסנקורן: "אם נתניהו לא היה תלוי בסמוטריץ׳ ובן גביר, הוא היה מחזיר את החטופים כבר לפני חצי שנה בעסקה כי הוא היה יודע שהממשלה שלו יציבה״.

סמוטריץ', נתניהו ובן גביר, צילום: אורן בן חקון

השר לשעבר התייחס גם לאופוזיציה, שם נמצאים שותפיו לשעבר, בני גנץ ויאיר לפיד, וטען: "אני יודע שהם מאד מפולגים. אין להם שום אחידות בנושא החטופים, חלק מנסים לאגף את ביבי מימין חלק משמאל. במקום שיבינו שבבחירות הבאות אין לו שום רוב בלי החרדים הוא ינסה לאחז בהם, וצריך לפרק את הברית הזאת כי בלעדיהם אין לו סיכוי בבחירות הבאות, מה הוא יעשה עם 23 המנדטים שלו?״

גנץ ולפיד (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

על המעצר של המפגינות מול בית הכנסת של יולי אדלשטיין אמר: ״אני לא מאמין שזה קרה, אם לא הייתי קורא באינטרנט לא הייתי מאמין שזה קורה. הכתובת היא בן גביר ומי שמינה אותו, אני חושב שכולנו חוששים מדברים בלתי הפיכים שיגרמו נזק לדמוקרטיה שלנו, אבל מחר יהיה שר אחר ומשטרה אחרת ולכן אני לא חושש, זה הפיך״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר