יצטרף לממשלה? גנץ: "אחדות זה במעשים ולא בהשבעת שרים, צריך בחירות"

יו"ר המחנה הממלכתי התייחס לרמיזות על אחדות וקרא לצאת לבחירות: "לתת לעם להגיד את דברו, ולהקים ממשלת הסכמות לאומית שתביא באמת לאחדות, לאמון ולניצחון אמיתי במלחמה" • בימים האחרונים גם נשיא המדינה הרצוג וגם ח"כ מתן כהנא רמזו על האפשרות

בני גנץ (ארכיון). צילום: יהושע יוסף

על רקע הרמיזות לממשלת אחדות מצד נשיא המדינה יצחק הרצוג וח"כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי), יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, מגיב היום בכנסת לראשונה וקורא לצאת לבחירות: אחדות מתבטאת במעשים, ולא בהשבעה של עוד כמה שרים לממשלה וטייטל – ממשלת אחדות היא תוצאה של התנהלות והגעה להסכמות בתוך החברה וההנהגה". 

הרצוג רומז להקמת לממשלת אחדות: "להיכנס מתחת לאלונקה ולעשות כל צעד להשבת חטופים" // צלם: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו

כאמור, גנץ טען כי יש לצאת לבחירות: "אחרי שנה למלחמה, הגיע הזמן לצאת לבחירות, לתת לעם להגיד את דברו, ולהקים ממשלת הסכמות לאומית שתביא באמת לאחדות, לאמון ולניצחון אמיתי במלחמה".

והוסיף: "אף אחד לא יחשוד בי שאני נגד אחדות, אבל - אני מסתכל על מה שקורה פה, אני מסתכל על הרצון למנוע מתווה שירות הוגן בזמן שחיילינו נלחמים ונופלים. אני רואה את שיח השנאה שהממשלה הזו מייצרת לראשי הצבא, לחטופים, לאזרחים שמפגינים. ואז אני שומע אנשים שאני מעריך מאוד בקואליציה מדברים איתי על אחדות. על מה אתם מדברים?".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר