תמונות עירום והתכתבויות מיניות של ח"כ נשלחו ללשכות בכנסת, תלונה הוגשה לקצין המשכן

התכתבויות אירוטיות ותמונות עירום של אחד מחברי הכנסת נשלחו ממייל אנונימי ללשכות ח"כים, כך פורסם באתר N12 • אנשי המחשוב במשכן מחקו את התוכן מכלל השרתים • חנוך מיליבצקי, אליו התמונות מיוחסות לכאורה: "זה מפוברק, ישן, נשלח אליי ואל משפחתי וחבריי כבר לפני למעלה משנתיים במטרה לפגוע בי"

פגרת הקיץ של הכנסת. צילום: אורן בן חקון

תלונה הוגשה היום (חמישי) לקצין הכנסת לאחר שהתכתבויות אירוטיות ותמונות עירום של אחד מחברי הכנסת נשלחו ממייל אנונימי ללשכות של חברי כנסת אחרים. 

על פי פרסום באתר N12, לשכה שאליה הגיעו ההתכתבויות פנתה למחלקת המחשוב של הכנסת, שמחקה אותן מהשרתים. טרם ברור כיצד דלפו התמונות. מלשכת הח"כ טרם נמסרה תגובה.

חבר הכנסת חנוך מיליבצקי מהליכוד שהתמונות וההתכתבויות מיוחסות אליו לכאורה, אמר ל"ישראל היום": "זה מפוברק, ישן, נשלח אליי ואל משפחתי וחבריי כבר לפני למעלה משנתיים במטרה לפגוע בי ובמסגרת ניסיון סחיטה. זה לא אני בתמונה. יש לי תמונות בפייסבוק עם גופיות ובלי חולצה ורואים את הקעקועים, הדביקו את הקעקועים על תמונה שהיא לא שלי. זה קשקוש מקושקש. לינץ' תקשורתי לא מעסיק אותי בימים של מלחמה, שחטופים נמצאים במנהרות חשוכות ועוברים לינץ' אמיתי. זה מה שצריך להעסיק אותנו כרגע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר