יו"ר ישראל ביתנו ליברמן בישיבת הסיעה. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

ליברמן: ביום בו שלושה חיילים נהרגו - ראש הממשלה מסכם על העברת חוק ההשתמטות

יו"ר ישראל ביתנו התראיין ברשת 103fm ותקף את ההתחייבות של נתניהו להעביר את חוק הגיוס בתמורת לתמיכת "יהדות התורה" בתקציב • "גם בקרב מצביעי הליכוד יש רוב מוחץ בעד חוק גיוס אחד שיוויוני לכולם", אמר

[object Object]

"ממתי הפכנו ממדינת סטראט אפ ניישן למדינת דילים וקומבינות?", כך אמר היום יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן בראיון ליהודה שלזינגר ברשת 103FM בעקבות ההתחייבות של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר השיכון יצחק גולדקנופף להעביר את חוק הגיוס שיאפשר מתן פטור לחרדים,בתמורת לתמיכת "יהדות התורה" בתקציב 2025.

גולדקנופף ונתניהו, צילום: אורן בן חקון

"כולי נסער", אמר ליברמן. "מצד אחד, ראינו יום נוראי, 3 חיילים נהרגו, 7 פצועים ובערב יושב רה"מ עם השר גולדקנופף ומסכם שהוא עוד מעט מעביר את חוק ההשתמטות". 

עוד הוסיף: "אני לא יודע באיזה נקודה, אבל ברור לי שהממשלה הזו לא תשרוד. זה לא יכול להימשך. גם בקרב מצביעי הליכוד יש רוב מוחץ בעד חוק גיוס אחד שיוויוני לכולם. גם בקרב הציונות הדתית יש זעם רב בכל הקשור לנושא חוק ההשתמטות".

הבוקר, הביטאון החסידי "המודיע" דיווח כי בפגישה בין יו"ר יהדות התורה גולדקנופף לבין נתניהו סוכם על האצת השלמת חוק הגיוס.

כותרת בעיתון המודיע, צילום: עיתון המודע

בעיתון נכתב כי "החוק יכיר בחשיבות לימוד התורה ולומדי התורה ויסכל את הפגיעות בישיבות ובלומדי התורה". 

פגישת ראש הממשלה נתניהו וגולדקנופף אתמול נערכה לאחר שגולדקנוף העביר לנתניהו מסר לפיו שרי "יהדות התורה" לא יתמכו בתקציב 2025 שיובא לאישור הממשלה בחודש הבא, אם לא יקודם חוק הגיוס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו