השר ארבל לראש הממשלה: "לא נסכים למאבקי אגו שפוגעים בתושבי הצפון"

חילוקי דעות בין פרוייקטור הצפון, האלוף (בדימוס) אליעזר "צ'ייני" מרום, למנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, צפויים להוביל לעזיבתו של מרום • השר ארבל הזהיר במכתבו כי עזיבת מרום עלולה לעכב את שיקום הצפון • ראש מועצת מטה אשר: "זה קרקס אחד גדול, תושבי הצפון מופקרים פעם אחר פעם"

רה"מ נתניהו והשר ארבל. צילום: מרים אלסטר/פלאש 90, חיים גולדברג/פלאש90

השר משה ארבל פנה היום (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה דחופה להידרש לסוגיית עזיבתו הצפויה של פרוייקטור שיקום הצפון, האלוף (בדימוס) אליעזר "צ'ייני" מרום, בשל חילוקי דעות עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי. במכתב ששלח ארבל לראש הממשלה הוא הזהיר כי עזיבתו של מרום, שמונה רק לפני כחודשיים וחצי לאחר חודשים של עיכובים במינוי, עלולה לפגוע באופן חמור בהתקדמות שיקום יישובי הצפון, שנפגעו קשות מהפגזות חיזבאללה מאז אוקטובר 2023.

פנייתו של השר ארבל לראש הממשלה, צילום: ללא קרדיט

עשרות אלפי תושבי הצפון עדיין חיים הרחק מבתיהם מזה קרוב לשנה, והשר ארבל ציין כי לא ניתן לאפשר למאבקי אגו ואיבה אישית לעכב את המשימה הלאומית של שיקום הצפון. "משימתה של המינהלת לשיקום הצפון היא אחת המשימות הלאומיות החשובות ביותר שעומדות בפנינו. לא תהיה תקומה למדינה בלי שיקום הצפון," כתב ארבל.

רה"מ נתניהו ואלוף (במיל') מרום בימי שירותו, צילום: רוני שיצר

משה דוידוביץ', ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, הגיב לפרסומים ואמר: "זה קרקס אחד גדול שבסופו מי שנפגע הם תושבי הצפון. הם יתומים, מופקרים ומושפלים פעם אחר פעם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר