החתונה של אבנר נתניהו: אחד מראשי המחאה בביקורת חריפה נגד הכוונה להפגין מולה

רועי נוימן, אחד ממנהיגי המחאה החברתית בשנת 2011 ופעיל חברתי בולט, מפרסם פוסט שמביע ביקורת תקיפה נגד הכוונה למחות מול החתונה הצפויה של בנו של ראש הממשלה • לדבריו: "מעבר לאספקט המוסרי, זה לא יקרב בנאדם אחד ורק ירחיק הרבה אנשים מהגועל" • הוא מוסיף וטוען: "למה אנשים עושים את זה? כי יש חבורה קטנה, קיצונית שמכורה לתשומת לב שרוצה שידברו עליהם"

אבנר נתניהו ועמית ירדני. צילום: ללא קרדיט

"להפגין מול החתונה של בן של פוליטיקאי זה אחד הדברים הגרועים שיש", פותח את דבריו רועי נוימן, אחד ממנהיגי המחאה החברתית בשנת 2011 ופעיל חברתי בולט, בפוסט חריף שפרסם היום (שלישי) בעמוד ה-X שלו, שמתייחס לכוונת מפגינים להביע את מחאתם מול החתונה הצפויה של אבנר נתניהו.

רועי נוימן נכנס לחקירה בתחנת המשטרה (ארכיון)

הוא ממשיך וטוען: "מעבר לאספקט המוסרי, זה לא יקרב בנאדם אחד ורק ירחיק הרבה אנשים מהגועל. אז נשאלת השאלה למה אנשים עושים את זה? כי יש חבורה קטנה, קיצונית שמכורה לתשומת לב שרוצה שידברו עליהם. רק שידברו עליהם. וככה, בדיוק ככה מרחיקים אנשים נורמליים מהמחנה".

הוא מסיים את דבריו כשהוא מדגיש: "הדרך לעצור את זה היא לא לפחד מהמתקפות של אותם קיצוניים, צריך להגיד - זהו לא דרכנו, יש לנו מפת ערכים שונה מכם, גם אם שנינו מזהים את אותה סכנה. חדלו מטורפים".

כאמור, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, נתניהו ובת זוגו עמית ירדני, צפויים לעמוד מתחת לחופה כבר בחודש הבא. לא ברור עדיין אם החתונה תתקיים ברוח התקופה או על שתהיה חתונת ענק.

רועי נוימן ביציאה מתחנת המשטרה (ארכיון), צילום: .

נתניהו התארס ב-2021 לנוי בר, אך הזוג נפרד כעבור מספר חודשים. הוא בזוגיות עם עמית ירדני זה למעלה משנה וחצי. ירדני היא חוקרת סייבר בחברת הייטק ומשתתפת "נינג'ה ישראל"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר