סגן יו"ר הכנסת לשעבר: "המעשים של חמאס לגיטימיים, רצח אזרחים? המצאות"

חבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת רע"מ, עבד אל-מאלכ דהאמשה, אמר בראיון כי "חמאס נכנסו ולחמו מול הצבא והמשטרה ולקחו שבויי מלחמה שהם אנשי צבא ומשטרה בלבד, רצח אזרחים ואונס נשים ושריפת תינוקות בידי חמאס אלו המצאות בלבד"

מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר (ארכיון). צילום: אי.אף.פי

עבד אל-מאלכ דהאמשה, ח״כ לשעבר ממפלגת רע"מ שהיה סגן יו"ר הכנסת גם, התראיין לתוכנית בטלוויזית מקאן (כאן בערבית) ואמר: "זו מלחמת ברירה וזה מה שהחליט נתניהו, שם מולו מטרה לחסל חמאס והנה ב-11 חודשים לא חיסל את חמאס, אלא מחסל אזרחים ותושבי עזה ילדים נשים וזקנים. נתניהו הפסיד המלחמה כבר ב-7 לאוקטובר, על מה שולח כוחות צבאים לחברון טולכרם וג'נין, הרי הפסיד המלחמה מראש, מחפש נצחון כלשהו"?

עוד הוסיף הח"כ לשעבר בראיון שנערך לפני כמה ימים בתוכנית "פוליטיקה" בהגשת פאלח חביב וג׳אליה נאטור קדורה: "העם הפלשתיני כבר מדמם 100 שנה מה זה לעומת 11 חודשים? החטופים הם שבויי מלחמה. חמאס ב-7 לאוקטובר לא נכנס כדי לכבוש המדינה אלא כדי לשחרר האסירים שלהם בלבד ומי שנחטף על ידי חמאס מאזרחים אלו שבויי מלחמה.

"אני מדגיש פה בשידור שתראו לי תמונה אחת של אנשי חמאס ששרפו אנסו או רצחו נשים ותינוקות כפי שאתם טוענים. מי שעשה את המעשים האלו הם העזתים האזרחים ולא חמאס. חמאס נכנסו ולחמו מול הצבא והמשטרה ולקחו שבויי מלחמה שהם אנשי צבא ומשטרה בלבד. מי שחטף אזרחים הם לא חמאס. רצח אזרחים ואונס נשים ושריפת תינוקות בידי חמאס אלו המצאות בלבד". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר