עופר כסיף רצה לבקר בקריית שמונה - כך השיב לו ראש העיר שטרן

ראש העיר אביחי שטרן הודה לכסיף על ההצעה אך הודיע לו נחרצות: "לפני שאתה מציע לחזק אותנו, אני מבקש שתפסיק להחליש" • עוד הוסיף ראש העיר המופגזת: ""לאורך שנים אתה פועל נגד לוחמי צה"ל הגיבורים שלנו, מייחס להם 'רצח עם' ויוצא נגד מדינת ישראל"

ח"כ עופר כסיף וראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן. צילום: אייל מרגולין ג'יני, יונתן זינדל

חבר הכנסת עופר כסיף (חד"ש), איש השמאל הרדיקלי בישראל הזכור מתקריות עבר ואופיו השנוי במחלוקת ביקש להגיע לקרית שמונה לביקור חיזוק בעיר. ראש העירייה אביחי שטרן הודה לכסיף על רצונו הטוב, אך לא נענה לבקשה והשיב לכסיף תשובה נוקבת.

"שלום אביחי, הייתי מעוניין להגיע אליכם, לחזק ולתמוך ולבחון כצד ניתן לעזור", כתב ח"כ כסיף לשטרן. 

ראש העיר הצפונית הנתונה תחת מתקפה בלתי פוסקת מצד חיזבאללה ענה לכסיף: "היי עופר, לפני הכל תודה על הרצון לחזק את קריית שמונה, אבל לצערי הרב - לפני שאתה מציע לחזק אותנו, אני מבקש שתפסיק להחליש". 

ההתכתבות בין כסיף לשטרן. קודם תשנה את הנרטיב האנטי יהודי שלך, צילום: .

שטרן התייחס לאמירות עבר של כסיף נגד צה"ל. "לאורך שנים אתה פועל נגד לוחמי צה"ל הגיבורים שלנו, מייחס להם 'רצח עם' ויוצא נגד מדינת ישראל ונגד החזון הציוני-יהודי של העם הנפלא שלנו, תוך שאתה מאשים אותנו בכיבוש בעוד שכל פסע מרגבי האדמה פה היא שלנו ורק שלנו".

"ביום שתשנה את הנרטיב האנטי ציוני ואנטי יהודי שלך, תפסיק להזיק למדינת העם היהודי ותחדל מלכנות את לוחמינו הגיבורים 'רוצחים', רק אז נשמח לארח אותך בקריית שמונה". 

ח"כ כסיף ענה בתגובה לתשובת שטרן: "עמדתי ואמשיך לעמוד לצד כל תושבי הצפון המופגז והשרוף שהופקר על ידי ממשלת הימין, בין אם הם תומכים שלי או מתנגדי. הגיע הזמן לשים סוף לשבטיות ההורסת אותנו במסגרתה לא פועלים לאור עקרונות של צדק אוניברסלי אלא על פי קרבתו או זהותו של מאן דהוא".

כזכור, בינואר 2024 הצטרף כסיף לתביעה בגין "רצח עם" נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג, באחד האקטים שהקימו עליו ביקורת ומתנגדים כמעט מכל קצוות הקשת הפוליטית. כסיף הועמד להדחה עליה חתמו 86 חברי כנסת, אך לבסוף זו לא יצאה אל הפועל.

השתתף בהכנת הידיעה: מישל מכול

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר