בן גביר בחוף הים. צילום: ללא קרדיט

אילה בן גביר על סערת זריקת החול: כשאני נעצרתי לא התבכיינתי, הפכו אותה ל"קדושה מעונה"

לדבריה של אילה, הם היו בביקור אצל ידידת משפחה סמוך לחוף, כאשר בנם בן השש, אורי, ביקש ללכת לראות את הים • לטענתה, אחת המפגינות חצתה את הקו כאשר זרקה גוש בוץ שפגע בבעלה ובילדים • אילה הוסיפה בהקשר לכך: "הבחורה חזרה למים עם חיוך ניצחון, כאילו זכתה בלוטו"

[object Object]

אחרי האירוע הסוער שהתרחש אמש בחוף תל אביב, שבו מפגינה זרקה חול לעבר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אישתו של השר, אילה בן גביר, שברה שתיקה ופרסמה הערב (שבת) ציוץ שבו סיפרה את גרסתה לאירוע. לדבריה, מדובר היה בבילוי משפחתי שנקטע על ידי מפגינה קיצונית.

לדבריה של אילה, המשפחה הייתה בביקור אצל ידידת משפחה סמוך לחוף, כאשר בנם בן השש, אורי, ביקש ללכת לראות את הים. בן גביר ציינה כי זה היה ביקור נדיר לאור לוח הזמנים העמוס של השר, ולכן הם יצאו בהתרגשות לחוף בליווי מאבטחים. במהלך הבילוי החלו מחאות נגד השר, אך אז, לטענתה, אחת המפגינות חצתה את הקו כאשר זרקה גוש בוץ שפגע בבעלה ובילדים שהיו לצידו.

העצורה החשודה בזריקת חול על השר בן גביר, צילום: ללא

אילה הוסיפה בהקשר לכך: "הבחורה הזאת חזרה למים עם חיוך ניצחון, כאילו זכתה בלוטו". לדבריה, היא הופתעה מכמות התמיכה שקיבלו מתושבי תל אביב, אך דאגה להדגיש שמי שמבצע תקיפה צריך לשאת באחריות, כפי שקרה במקרה זה.

בסיומו של הציוץ, התייחסה אילה גם לניסיון שלה עם מעצרים מהעבר: "כאמא צעירה בשנת 2009 נעצרתי על זה שבהפגנה צעקתי ׳די למעצרים מנהליים׳", והביעה ביקורת על התקשורת שמציגה את המפגינה כ'קדושה מעונה'.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו