יאיר לפיד ניסה לתקוף את הממשלה ברשת, אך הובך בידי חברו בקואליציה לשעבר

יושב ראש האופוזיציה צייץ נגד הצעת הממשלה לפתרון המשבר במערכת החינוך: "עלבון למקצוע ההוראה" • חבר הכנסת לשעבר אביר קארה שכיהן בממשלת בנט-לפיד הגיב: "זה בדיוק ההסכם שקידמנו בממשלה" • שר החינוך יואב קיש: "אין לך מושג על אילו הסכמים הממשלה שלך חתמה"

יאיר לפיד. צילום: אורן בן חקון

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד צייץ היום (רביעי) בטוויטר נגד הצעת הממשלה לפתרון המשבר במערכת החינוך, אלא שחבר הכנסת לשעבר בממשלת בנט-לפיד, חבר הכנסת לשעבר אביר קארה הגיב וסתר את טעונתיו של לפיד. גם שר החינוך יואב קיש הצטרף תקף את יו"ר יש עתיד.

לפיד צייץ: "הצעת הממשלה, לפיה יישבו יחד בחדר המורים מורים בחוזה אישי שמרוויחים יותר, ומורים שהקדישו את חייהם להוראה שירוויחו באופן משמעותי פחות - היא עלבון למקצוע ההוראה ועלבון לאנשים שמקדישים את חייהם לחינוך הילדים שלנו. אם יש לממשלה כסף מיותר, הוא מוזמנת להעלות את משכורות המורים. מגיע להם".

קארה הגיב: "זה בדיוק ההסכם שקידמנו בממשלה שלנו".

קארה זכה לתגובות אוהדות עקב התגובה ללפיד ומי שהצטרף ותקף את לפיד כאמור, הוא שר החינוך יואב קיש שצייץ: "שלום לפיד, לידיעתך, בזמן שאתה היית ראש הממשלה (חליפי), נחתם הסכם בין הממשלה לבין הסתדרות המורים אשר כלל סעיף של חוזים אישיים. התעקשתם על חשיבות הסעיף. שתכיר, זהו סעיף זהה לחלוטין לסעיף שכרגע רן ארז משבית בגללו את מערכת החינוך בעל-יסודי ופוגע בתלמידי ישראל. זה לא עלבון למקצוע ולאנשים כפי שציינת - העלבון היחיד הוא שאין לך מושג על אילו הסכמים הממשלה שלך חתמה". וגם עקץ :"נ.ב. אביר קארה גם מזכיר לך.."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר