אפרת רייטן: ״האיחוד יגרום לכך שנפסיק להיות מפלגה של כמה מנדטים״ // משען

"הולכים רק לגנרלים": אפרת רייטן בביקורת על מפלגת העבודה

חברת הכנסת קראה לחשבון נפש במפלגה ובירכה על האיחוד הצפוי עם מרץ • "אנחנו רוצים להיות מפלגה שלא צריכה להסתפק בכמה מנדטים, אלא להגיע לקהל הרחב"

[object Object]

חברת הכנסת מטעם מפלגת העבודה ביקרה הבוקר (שישי) ב"שישי תרבות" של "משען" את האופן בו מתנהלת מפלגתה. "מפלגת העבודה צריכה לעשות גם חשבון נפש למה תמיד אנחנו הולכים רק לגנרלים", ורמזה ליו"ר המפלגה המאוחדת – יאיר גולן.

"עם זאת, אני רואה את האיחוד שיאושר השבוע כהפקת לקחים על מה שקרה במפלגה שלנו", אמרה בהתייחס לאיחוד הצפוי עם מפלגת מרצ. "אנחנו מודעים לכעס שיש על מירב מיכאלי. אבל עכשיו אנחנו רוצים להיות מפלגה שלא צריכה להסתפק בכמה מנדטים, אלא להגיע לקהל רחב. אנחנו לא צריכים לעורר אנטיגוניזם״.

אפרת רייטן (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

לדבריה המפלגה איננה מעוניינת להיות סקטוריאלית, ומעוניינת להוביל תהליכים במדינה. "יש אנרגיה חיובית סביב האיחוד הזה וצריכים לנצל את זה".

במהלך דבריה התייחסה רייטן גם לגיוס החרדים. "יש לי ילד בסדיר ביחידת עילית, יש לי בעל במילואים ואני רואה ושומעת שמקורות החיילים מצטמצמים לנו וחלק מזה זו הסיבה שאנחנו לא תוקפים בצפון. המלחמה בעזה הרי במילא נגמרה, ויש הרבה דברים שצריכים לעצור ולחשוב מה עושים עם הצבא, עם מערכת הביטחון ואולי לחשוב על חילופי גברא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו