סמוטריץ' לנתניהו: "פקוד על מפקדי צה"ל לנצח ולהשמיד את חמאס"

סמוטריץ' התארח בחמ"ל העירוני בשדרות, ופנה לתושבים: "אני יושב בממשלה כדי להביא את הקול שלכם אל שולחן ההחלטות - מלחמת חורמה בחמאס עד השמדתו" • אלון דוידי, ראש העיר, השמיע ביקורת כלפי ההתבטאויות השונות מפי בכירים במערכת הביטחון בדבר סיום שלב הלחימה העצים • "לכם גנרלים עייפים אני אומר - בואו לקבל עוצמה מהתושבים כאן"

סמוטריץ' בשדרות: "זה לא הזמן לעצור, אלא להגביר את הלחץ הצבאי" // עיריית שדרות

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, פגש הערב (שלישי) את יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', בחמ"ל העירוני בעיר. דוידי השמיע ביקורת כלפי ההתבטאויות השונות מפי בכירים במערכת הביטחון בדבר סיום שלב הלחימה העצים. 

בצלאל סמוטריץ' וראש עיריית שדרות, אלון דוידי, היום,

"שמעתי את כל התדרוכים של הגנרלים שהתעייפו ומדברים על סיום השלב העצים בלחימה. אז לכם גנרלים עייפים אני אומר - בואו לקבל עוצמה מהתושבים כאן, שגם כשכואבים וסובלים, נמצאים כאן כי הם נחושים. נחושים לחיות בביטחון".

הוא המשיך והדגיש: "הביטחון לא יושג בתדרוכים, כי אם בהשמדה, במחיקת החמאס ובמחיקת סינואר. אסור שיצא חי מהמערכה הזו. אני מתחנן בפניכם גנרלים, אזרו כוח".

"אסור שיצא חי מהמערכה הזו". סינואר, צילום: איי.פי - ארכיון

בשלב זה פנה לממשלה ולראש הממשלה בדרישה להכריע את החמאס באופן חד משמעי: "ראש הממשלה, אמרתי לך מספר ימים לאחר 7.10 כי ההיסטוריה תשפוט אותך, ואני אומר זאת שוב. הפגן עוצמה, מנהיגות ואמונה. אנו רוצים את החטופים בבית ותפללים לשובם. אנו כואבים את הנופלים, מנחמים את המשפחות ובכל מקום שומעים את הדרישה - הפעם הזו מנצחים. לא מגמגמים, לא מתדרכים ולא מתבלבלים. הפעם הזו מנצחים ומשמידים".

"בשביל מדינת ישראל, בשביל תושבי הצפון ויהודה ושומרון, וכל אזרחי ישראל שרוצים לחיות בשלום ובביטחון, במדינה שלנו בעם שלנו גם מותר בקדוש ברוך הוא".

תחנת שדרות, למחרת הטבח (ארכיון), צילום: יוסי זליגר

ראש העיר ביקש להודות לסמוטריץ' על עמידתו לצד העיר ותושביה ותמיכתו בדרישה להשמדת החמאס. "תודה על היותך איתנו ולצידנו בהתמודדותנו עם שלל אתגרים, ועם דרישתנו להשמדת החמאס. ברכות על תגובה הולמת ביו"ש באמצעות הקמת ישובים. ככה מנצחים", אמר לשר.

"ילדי שדרות שנולדו עכשיו לא יידעו מה זה צבע אדום"

סמוטריץ' נשא דברים והתייחס ללחימה בעזה: "לא אתפלא אם פתאום, אחרי חודשים של סרבנות, סינואר ישיב בחיוב על ההצעה שהוא קיבל לעסקה כי הוא בפאניקה והוא מבין שאנחנו קרובים לניצחון וירצה להציל את עצמו ואת שלטון חמאס בעזה, כדי לחזור ולשקם את הכח שלו ולהשתלב שוב בתכנית ההשמדה הקונבנציונאלית האיראנית בסיבוב הבא", טען.

"יש פה ילדים עם טראומות". תרגיל צבע אדום בשדרות (ארכיון), צילום: יהודה פרץ

לדבריו, "דווקא לכן זה לא הזמן לעצור! זה לא הזמן להוריד את הרגל מהגז. הכי הפוך שיש! זה הזמן להכניס עוד כוחות ולהגביר את הלחץ הצבאי". הוא פנה ישירות לנתניהו: "אדוני ראש הממשלה, לעת הזו הגעת למלכות. פקוד על מפקדי צה"ל לנצח ולמחות את זכרו של חמאס מעל פני האדמה. עד הסוף בלי לעצור לרגע".

הרמטכ"ל בהערכת מצב ברצועת עזה, צילום: דובר צה"ל

השר המשיך ופנה לתושבי שדרות: "אלו אכן רגעים קריטיים, רגעים של להיות או לחדול, רגעים קריטיים לסינוואר וממילא לביטחון התושבים כאן ולביטחון כל מדינת ישראל. באתי לכאן, לשדרות, להסתכל לכם התושבים בעיניים ולהבטיח: אתם לא לבד. אני יושב בממשלה כדי להביא את הקול שלכם אל שולחן ההחלטות: מלחמת חורמה בחמאס עד השמדתו. ילדי שדרות שנולדו עכשיו לא יידעו מה זה צבע אדום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר