גורמים מהאופוזיציה פנו ליועצו של השר גולדקנופף: "אתם לא מקבלים כלום, פרקו את הממשלה"

מוטי בבצ'יק, דמות מוכרת ומשפיעה בפוליטיקה החרדית, נפגש עם נציגי שתי מפלגות אופוזיציה, שניסו לשכנע אותו ללחוץ על המפלגות החרדיות לפרוש מהקואליציה • הנציגות החרדית לא מצליחה לנפק שום הישג עבור הציבור החרדי, היה המסר שהועבר לו

"נמות ולא נתגייס" - הפלג הירושלמי מפגין נגד חוק הגיוס: חסימות בכביש 1 צומת לטרון

לישראל היום" נודע כי אחרי בג"צ חוק הגיוס ולקראת הפסקת התקציבים למעונות היום החרדיים, גורמים בכירים מהאופוזיציה שוחחו היום (יום חמישי) עם יועץ בכיר של השר יצחק גולדקנופף וניסו ללחוץ עליו לפרק את הממשלה.

מדובר ביועץ הוותיק מוטי בבצ'יק, דמות מוכרת במערכת הפוליטית, ששוחח עם גורמים משתי מפלגות אופוזיציה, שניסו לשכנע אותו להוביל לפירוק הממשלה.

פינוי מפגינים נגד חוק הגיוס בירושלים, צילום: אורן בן חקון

לדברי אנשי האופוזיציה, הנציגות החרדית לא מצליחה לנפק שום הישג עבור הציבור החרדי, וגרוע מכך, הציבור החרדי רק ניזוק, כמו בסוגיית חוק הגיוס, שהוביל לביטול תקציב הישיבות, פגיעה צפויה גם בתקציבי המעונות ובהנחות נוספות.

השר גולדקנופף ורה"מ נתניהו (ארכיון), צילום: חיים גולדברג/פלאש 90

עם זאת, גורמי האופוזיציה לא יכלו להבטיח לבבצ'יק שהמצב ישתפר מבחינת החרדים אחרי הממשלה תיפול ותוקם קואליציה חדשה. למעשה, כלל לא ברור האם המפלגות החרדיות ייקחו חלק בממשלה הבאה - ולכן, אין כרגע שינוי אמיתי בעמדות המפלגות החרדיות לגבי הפלת הממשלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר