ברקת על רפורמת "מה שטוב לאירופה": "יש מי שמנסה להרוס אותה - הציבור לא מעניין אותם"

שר הכלכלה התייחס לקמפיין שניסה לקדם במשרדו במטרה להקל על יוקר המחיה ולהוזיל את סל הקניות • "הרפורמה שייכת למשפחות שצריכות למלא את המקרר, המונופולים עושקים אותם כי אין פה תחרות"

שר הכלכלה ניר ברקת: "אני מוכן לוותר על הקרדיט, רק תעבירו את רפורמת ׳מה שטוב לאירופה׳" \ ערוץ הכנסת

לאחר שוועדת השרים לענייני יוקר המחייה בראשות ראש הממשלה אישרה בחודש פברואר האחרון את רפורמת "מה שטוב לאירופה", היום (רביעי) תקף שר הכלכלה ניר ברקת מעל בימת הכנסת כי פוליטיקאים מנסים להכשיל את הרפורמה וכי "בלעדיה אין לנו הצדקה כממשלה".

מדובר ברפורמה שמטרתה להקל ביוקר המחיה בארץ. היא מבטלת את הצורך בתקנים ישראלים ומאפשרת לייבא ארצה האופן חופשי כל מוצר שמשווק באיחוד האירופאי.

שר הכלכלה ניר ברקת, צילום: אורן בן חקון

אולם לדבריו של ברקת "יש אנשים שהציבור לא מעניין אותם". לדבריו מדובר ברפורמה שתפתח את השוק בישראל לתחרות אמיתית ותוזיל את סל הקניות המשפחתי. "לצערי יש מי שמנסה להרוס אותה. להכניס לתוכה 'החרגות' במרכאות בהיקפים גדולים! יש מי שמנסה לתקוע אותה בכוונת מכוון. ולמה? למה אתם שואלים בוודאי. כי הם רוצים להכשיל את ניר ברקת".

שר הכלכלה ביקר את אותם הפוליטיקאים ואמר כי "מפריע להם שאצליח להעביר רפורמה כל כך טובה ומוצלחת. אז אתם יודעים מה, אני לא רוצה קרדיט. קחו את הקרדיט. רק תעבירו אותה ריבונו של עולם. רק תנו להעביר את הרפורמה הכי חשובה שהייתה פה בשלושים שנה האחרונות. זה לא שלי. זה של עם ישראל, זה של משפחות שצריכות למלא את המקרר. שהמונופולים עושקים אותם כי אין פה תחרות"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר