עודה תקף את המדינה במליאת הכנסת: "הכיבוש רצח את אבו עאקלה, וחונק את כולם בעזה"

יו"ר חד"ש ממשיך להתבטא נגד ישראל וצה"ל • "מה הכיבוש הארור הזה רוצה להעלים? לעשות עוד פשעים?" • בשבוע שעבר, התבטאות מסוג זה הובילה לכך ש-50 משפחות שכולות הגישו מכתב קובלנה ליו"ר ועדת האתיקה בכנסת נגד עודה

איימן עודה: מי שרצח את שירין אבו עאקלה בג'נין רוצה עכשיו לחנוק את כולם בעזה // צילום: ערוץ הכנסת

מופע אימים של עודה במליאה: יו"ר חד"ש, איימן עודה, נאם במליאה, ובאופן אבסורדי דיבר נגד המדינה מעל בימת כנסת ישראל: "מי שרצח את שירין אבו עאקלה בג'נין רוצה עכשיו לחנוק את כולם בעזה", הוא האשים את ישראל ברצח העיתונאית שנהרגה במחנה הפליטים, וכן במלחמתה של ישראל נגד מי שביצעו את מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

עודה המשיך לתקוף את מדינת ישראל ואת צה"ל: "והשאלה למה עכשיו? מה הכיבוש הארור הזה רוצה להעלים? מה רוצה שהעולם לא יידע? להיכנס לרפיח? עוד פשעים, עוד טבחים ועוד קטל? את זה רוצים להעלים?".

בשבוע שעבר, 50 משפחות שכולות שיקיריהן נפלו במלחמת חרבות ברזל שיגרו מכתב קובלנה ליו"ר ועדת האתיקה בכנסת, ח"כ ינון אזולאי, בדרישה לקיים דיון שימוע מיוחד, שבו תידון דרישתם להרחיק מהכנסת את ח"כ איימן עודה.

דרישת המשפחות מגיעה על רקע דבריו של עודה בשבוע שעבר על דוכן הכנסת: "מה שהצבא עושה בעזה זה פשע. זה רצח, זה טבח, הרעבות של ילדים ותינוקות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר