הסקרים שאחרי עזיבת סער: המחנה הממלכתי נחלשה, התחזקות קלה לליכוד

בשלושה סקרים שונים שנערכו הערב, מפלגתו של בני גנץ יורדת מעט בעקבות הפיצול • השינוי בגושים לא משמעותי • וכמה מנדטים מקבלת הימין הממלכתי של גדעון סער?

סער הודיע על פירוק המחנה הממלכתי ודורש להצטרף לקבינט המלחמה // צילום: אלעד גוטמן

מפלגתו של גדעון סער, הימין הממלכתי, התפצלה באופן סופי מהמחנה הממלכתי בראשות בני גנץ, אך לפחות לפי שלושה סקרים שנערכו הערב (רביעי), המהלך לא מביא לשינוי דרמטי במפת המנדטים.

 
ממוצע הסקרים, צילום: ללא קרדיט

על פי סקר שנערך בחדשות 12 על ידי מכון מדגם של מנו גבע, המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ אמנם נחלשה מעט אך לא באופן משמעותי, וזוכה ל-33 מנדטים. לאחריו, בפער די גדול, הליכוד בראשות נתניהו עם 18 מנדטים. יש עתיד של יאיר לפיד ממשיכה להתרסק עם 13 מנדטים בלבד. ש"ס וישראל ביתנו כל אחת עם 11 מנדטים, והימין הממלכתי של גדעון סער משיגה 5 מנדטים בלבד.

המחנה הממלכתי עדיין מוביל, צילום: מתוך חדשות 13

בסקר שנערך בחדשות 13, התוצאות פחות או יותר דומות, כאשר המחנה הממלכתי מוביל עם 34 מנדטים, לאחריו הליכוד עם 17 ויש עתיד עם 14. בסקר הזה, גדעון סער זוכה למנדט אחד יותר, ומשיג 6 מנדטים.

גנץ נחלש מעט, צילום: נעם ריבקין פנטון/פלאש90

בסקר שנערך בערוץ כאן 11, נרשמה הירידה המשמעותית ביותר של המחנה הממלתי בראשות גנץ שירדה ל-30 מנדטים, לעומת עלייה של הליכוד ל-21. יש עתיד עם 14, והימין הממלכתי בראשות גדעון סער עם 5 מנדטים בלבד.

רה"מ נתניהו, צילום: צילום מסך
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר