השר קרעי באמירה נוראית נוספת: "העיסוק באחריות נתניהו לטבח - תעשיית דכדוך"

בראיון התייחס שר התקשורת לביקורת שמופנית כלפי רה"מ מתחילת הלחימה, וטען כי "מי שמתעסק עם דברים קטנים ולא מבין שיש מאות אלפי לוחמים על הגבולות מחרף את נפשו" • עוד אמר קרעי: "דווקא כאן אנחנו מדברים על דברים טובים" • השר קרעי בתגובה: "אין להם בושה"

שלמה קרעי (ארכיון). צילום: חיים גולדברג/פלאש90

שר התקשורת שלמה קרעי אמר היום (שני) שהביקורת על ראש הממשלה נתניהו והעיסוק בשאלת האחריות שלו לטבח השבעה באוקטובר, בו נרצחו קרוב ל-1,200 ישראלים ו-239 נחטפו לעזה, היא "תעשיית דכדוך".

את דבריו אמר בבראיון בתוכנית "הפטריוטים", והוסיף: "אני לא חושב שאנחנו צריכים לשתף פעולה עם התעשייה הזו. דווקא כאן אנחנו מדברים על דברים טובים. מי שמתעסק עם דברים קטנים ולא מבין שיש מאות אלפי לוחמים על הגבולות - מחרף נפשו פשוטו כמשמעו".

דבריו של קרעי באים אחרי שבתחילת המלחמה אמר השר שלראש הממשלה אין על מה להתנצל. הביטוי "תעשיית הדכדוך" הוצג לראשונה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום "החמוצים" במליאת הכנסת ב-2017, בו תקף את התקשורת ואת מתנגדיו.

השר קרעי הגיב בחשבון ה-X שלו: "אין להם בושה, האמינו לי. כל הריאיון דיברתי על האחדות בעם, על הרצון של הלוחמים שזה מה שחשוב להם, במקום התעסקות בלתי פוסקת בכן ביבי לא ביבי ובשטויות שלכם".

"כל יום אני עובר בין משפחות שכולות, שחרב עליהן עולמן, ושאני יחד עם כלל ישראל מתאבלים יחד איתן, דברתי על הכאב ועל חוסר הוודאות של משפחות החטופים, שמבקשות להתמקד ברוח הניצחון ובהשבת החטופים וזה מה שאנשים קטנים ומשועממים מוציאים מהציטוט שלי? אין לכם תקנה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר