לפיד: "אם נתניהו לא ירסן את סמוטריץ' ובן גביר- נשלם בדם"

יו"ר האופיזציה אמר את הדברים בישיבת סיעת יש עתיד • לקרוא לאזרחי ישראל לבוא עם נשק לבית הכנסת ביום הכיפורים זו לא מדיניות בטחונית, זה פופוליזם מסוכן", הוסיף

יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד (ארכיון). צילום: יואב דודקביץ /TPS

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יאיר לפיד דיבר היום (רביעי) בפתח ישיבת סיעת יש עתיד ותקף את הממשלה: "לפעול בניגוד לעמדת השב"כ והשב"ס לגבי האסירים הבטחוניים זה לא ימין על מלא, אלא הפקרות על מלא. זו גישה שמעדיפה עוד סרטונים והזמנות לאולפנים על פני מדיניות שקולה שתשמור על חיי אדם", אמר.

לפיד: "לבוא עם נשק לבית הכנסת ביום הכיפורים זו לא מדיניות ביטחונית, זה פופוליזם מסוכן" \\ משה בן שמחון

"ראש הממשלה איבד שליטה בשריו. כל אחד מהם מנהל מדיניות מסוכנת משל עצמו. לקרוא לאזרחי ישראל לבוא עם נשק לבית הכנסת ביום הכיפורים זו לא מדיניות בטחונית, זה פופוליזם מסוכן", המשיך.

"מדיניות ביטחונית אי אפשר לנהל בסיסמאות". יאיר לפיד (ארכיון), צילום: חיים גולדברג/פלאש90

"מי שישלם את המחיר הם הילדים שלנו, שיצטרכו להכנס שוב למחנה הפליטים בג'נין, ושוב לעזה, ואולי שוב ללבנון. מי שישלם את המחיר הם ההורים שלנו שיישבו בממ"דים. להבדיל ממה שהם עשו, אני לא אאשים פה את ממשלת ישראל בטרור, אבל מדיניות בטחון אי אפשר לנהל בסיסמאות פוליטיות ובתחרות על כותרות. אם נתניהו לא ירסן את סמוטריץ' ובן גביר, נשלם בחיי אדם".

"במקום לברוח מהצרות עד קליפורניה, ראש הממשלה צריך עוד היום לדפוק על השולחן, לרסן את שריו חסרי האחריות, לפעול יחד עם ראשי מערכת הבטחון להרגעת השטח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר