יאיר נתניהו שיתף ציוץ שתקף בבוטות: "הלוי ייזכר כרמטכ"ל הכושל ביותר"; גלנט יצא נגדו: "עם ישראל זכה בו"

בנו של ראש הממשלה שיתף טקסט של ארז תדמור נגד הרמטכ"ל בקבוצה הטלגרם שלו שמונה אלפי חברים • "הלוי, אל תסתנוור מהכותרות", נכתב בטקסט ששיתף • שר הביטחון: "אזרחים רבים במדינה חבים לרמטכ"ל את חייהם"

יאיר נתניהו והרמטכ"ל הרצי הלוי. צילום: יהושע יוסף, דובר צה"ל

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, שיתף היום (שני) טקסט של העיתונאי ארז תדמור נגד הרמטכ"ל הרצי הלוי בקבוצת הטלגרם שלו, שמונה כ-13 אלף משתמשים. לאחר זמן מה, מחק את שיתוף הפוסט.

הרמטכ"ל הרצי הלוי: "מי שקורא לאי התייצבות פוגע בצה"ל ובביטחון המדינה" // דוברות הכנסת

בפוסט ששיתף יאיר נתניהו, נכתב: "הרצי הלוי, אך תסתנוור מהכותרות בעיתונים, רא"ל הלוי. במבחן ההיסטוריה, כשהערפל ישקע והאבק יתפזר, אתה מר הלוי תיזכר כרמטכ"ל הכושל וההרסני בתולדות צה"ל ומדינת ישראל".

שר הביטחון יואב גלנט: "הרמטכ״ל רא״ל הרצי הלוי הוא אחד מהקצינים המצטיינים שפגשתי בכל שנותיי בצה״ל ובמערכת הביטחון - מפקד אמיץ, ישר, ענייני, קר רוח, מעמיק ושקול. אזרחים רבים במדינה חבים לו את חייהם. עם ישראל זכה שבשעות מורכבות אלו הרמטכ״ל הלוי מוביל את צה״ל".

חבר הכנסת אלי דלל (הליכוד): "שְׁלוּ נַעֲלֵיכֶם מֵעַל רַגְלֵיכֶם. ‏כל מי שקורא לאי התייצבות פוגע בצה״ל ובביטחון המדינה וגם כל מי שמבקר ומשתלח בצורה אישית וחסרת כל בסיס את רב אלוף הלוי פוגע בצה״ל ובביטחון המדינה. ‏עם ישראל כולו מעריך ומוקיר את הרמטכ״ל במשימה המורכבת והחשובה בהגנה על מדינת ישראל ועל חיי אזרחיה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר