נתוני סקר TGI לשנת 2024 שפורסמו הבוקר (שלישי) על הרגלי צריכת המדיה של הציבור הישראלי מעלים כי "ישראל היום" שמר על מעמדו כעיתון המוביל בישראל, הן בקרב עיתוני יום חול והן בסופי שבוע.
שיעור החשיפה השנתי ל"ישראל היום" בימי חול עמד על 25.4% בשנת 2024, ירידה קלה מ-26.8% ב-2023 שאינה מובהקת סטטיסטית. "ידיעות אחרונות" חווה ירידה מובהקת סטטיסטית מ-21.8% ב-2023 ל-17.9% ב-2024. הפער בין שני העיתונים מובהק סטטיסטית.
בסופי השבוע, שיעור החשיפה השנתי ל"ישראל היום" נותר יציב ב-26.6% בין השנים 2023 ל-2024, בעוד "ידיעות אחרונות" רשמו ירידה מובהקת מ-26.4% ל-22.2%. הנתונים מראים כי "ישראל היום" מצליח לשמור על הובלה גם בסופי השבוע. גם בסופי שבוע הפער בין שני העיתונים מובהק סטטיסטית.
בתוך כך, רדיו חיפה ממשיכה להיות התחנה האזורית המאוזנת ביותר מצפון ועד שרון בשנת 2024, כאשר רדיו חיפה 107.5 עם 3.0% ורדיו 99.5 חם אש מבית רדיו חיפה עם 2.6% שולטות יחדיו באופן מובהק באזור. בהמשך הרשימה ניתן למצוא את רדיו קול רגע עם 2.3% ורדיו צפון עם 2.7%.
סקר TGI, המתבצע משנת 1998, מבוסס על מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18 ומעלה, המשקף אוכלוסייה של כ-4.783 מיליון נפש. הסקר נחשב לכלי המחקר המקיף ביותר בתחום צריכת המדיה בישראל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו