החשד לפיגוע בגלילות: הסכין נמצאה - אך לא שימשה את הנהג הדורס

רפי כהן, נהג האוטובוס שהמשאית התנגשה בו, העיד כי המשאית האיצה לפני תחנת ההסעה, מה שיכול לעורר חשד כי מדובר בפיגוע • במשטרה בודקים את הטכוגרף של המשאית, מה שמכונה הקופסה השחורה, כדי לבדוק אם הוא אכן האיץ לפני הפגיעה • ברכב נמצאה סכין יפנית, שלא שימשה את הנהג

החשד לפיגוע: זירת הדריסה בגלילות . צילום: קוקו

שעות אחרי האירוע בגלילות ובמשטרה והשב"כ עדיין לא יכולים לקבוע האם מדובר בפיגוע או בתאונה. למרות עדויות של עדי ראייה שהיו במקום בזמן האירוע כי ראו את הנהג, ראמי נאטור, אוחז בסכין, לא נמצאה סכין בתא הנהג. נמצאה במשאית סכין יפנית אך הנהג לא השתמש בה באירוע ונקבע כי מדובר בחלק מכלי עבודה.

רפי כהן, נהג האוטובוס שהמשאית התנגשה בו, העיד כי המשאית האיצה לפני תחנת ההסעה, מה שיכול לעורר חשד כי מדובר בפיגוע. אולם אין לכך עדיין אישוש והדבר נבדק. במשטרה בודקים את הטכוגרף של המשאית, מה שמכונה הקופסה השחורה, כדי לבדוק אם הוא אכן האיץ לפני הפגיעה.

המחלצים בזירת האירוע בגלילות, צילום: קוקו

בני משפחתו של נאטור, תושב קלנסווה, טוענים כי הוא סבל מבעיות לב ורק לאחרונה עבר צינתור. לטענתם מדובר בתאונה בשל אירוע לב אשר גרם לו לאבד שליטה. גופתו של החשוד נלקחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית כדי לקבוע האם אכן הוא חווה אירוע בריאותי אשר גרם לו לאבד שליטה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר