עופרי ביבס פונה לנתניהו: "אמרת קודם סינוואר, קודם נסראללה ואיראן - עכשיו תחזיר את ירדן, שירי והילדים" // פורום חיים להצלת החטופים

משפחות חטופים לאחר התקיפה באיראן: "זה הזמן לעסקה, הם לא ישרדו שם יום אחד נוסף"

לאחר התקיפות שבוצעו בשטח איראן הלילה, ועל רקע המשלחת הישראלית שצפויה להגיע לקטאר לדון בעסקת חטופים, המשפחות דורשות "להביא מתווה כולל לעסקה" • עופרי ביבס, אחותו של ירדן, פונה לנתניהו: "אמרת קודם סינוואר, קודם נסראללה ואיראן - עכשיו תחזיר את ירדן, שירי והילדים"

[object Object]

על רקע התקיפות באיראן הלילה והמשלחת הישראלית שתיסע לקטאר לדון בעסקת חטופים השבוע, משפחות חטופים מביעות היום (שבת) דאגה לשלום יקיריהן ודורשות לחתור לעסקה באופן מיידי.

בני משפחת ביבס החטופים בעזה ירדן ביבס האב, שירי האמא, והילדים הג'ינג'ים אריאל וכפיר, צילום: ללא

עופרי ביבס, אחותו של ירדן ביבס שנחטף על אופנוע לרצועת עזה, בזמן שאשתו שירי ושני ילדיהם הקטנים נחטפו גם הם, פונה לנתניהו: "אמרת קודם סינוואר, קודם נסראללה ואיראן - עכשיו תחזיר את ירדן, שירי והילדים". יפעת קלדרון, שבן דודה עופר קלדרון נמצא בשבי ארגון הטרור, טוענת הבוקר: "זה הזמן להביא מתווה כולל לעסקה, הם לא ישרדו שם יום אחד נוסף".

יפעת קלדרון אחרי התקיפה באיראן: "זה הזמן להביא מתווה כולל לעסקה, הם לא ישרדו שם יום אחד נוסף"// פורום חיים להצלת החטופים

בתוך כך, יו"ר הדמוקרטים וסגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן בירך על התקיפה באיראן, אך לצד זאת הוסיף כי "'תגובה סוגרת' ולא 'תגובה פותחת' זה מה שישראל צריכה, ואם כך יתקדמו הדברים, נוכל לחזור לדבר הכי חשוב שממשלת ישראל מסרבת לעסוק בו: עסקת שחרור חטופים".

סהר וארז ששוחררו בעסקה עם תמונת אביהם החטוף (ארכיון), צילום: גאיה קלדרון

לפני כיומיים, בהקפות שהתקיימו סביב מעון ראש הממשלה בקריאה לעסקה מיידית בהשתתפות משפחות חטופים ורבנים, הדס קלדרון, אמם של שורדי השבי סהר וארז, ילדיהם של עופר, נשאה דברים. "לבדם במחשכים, ללא זכויות אנוש בסיסיות. עירומים, חשופים לגורלם. ללא משפחתם. העיניים זועקות מהתמונות ומתחננות, 'אל תשכחו אותנו'".

"אל תשאירו אותנו כאן. כשעם ישראל מקשט סוכה, מארח סעודות. אנחנו בורחים מסוכת הקללה ומתפללים רק לדבר אחד: חזרתו של עופר. חזרתם של כלל החטופים הביתה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו