הלווית שיראל שרה גולן, ניצולת הנובה, בבית העלמין תל מונד. צילום: קוקו

"שיראל נרצחה פעמיים": מאות ליוו את שורדת הנובה שיראל גולן בדרכה האחרונה

הובאה למנוחות שיראל גולן בת ה-22 שנמצאה מתה בביתה אתמול • מאיר האב, אמר בכאב: "ביטוח לאומי והמדינה לא עזרו לך, שהמדינה תדע שיש עוד 3,000 איש מהנובה שצריכים עזרה" • אייל אחיה ספד: "היא שרדה באותו יום את המחבלים הארורים, אבל לא שרדה את הביורוקרטיה, אני מבטיח לך שהמקרה שלך יהיה נקודת מפנה לכל שורדי הנובה"

[object Object]

מאות הגיעו היום (שני) לבית העלמין בתל מונד, ביניהם שורדי נובה רבים, ללוות למנוחת עולמים את ניצולת הנובה שיראל גולן, שהלכה לעולמה ביום הולדתה ה- 22. משפחתה סיפרה כי לאחר שניצלה מהטבח מצבה הנפשי הדרדר. לטענתם, למרות שסבלה מפוסט טראומה היא לא קיבלה טיפול וליווי מהמדינה.

שיראל גולן ז"ל, צילום: ללא

בבית הקברות נתלה שלט על ידי ניצולי נובה עליו נכתב: "שיראל נרצחה בשבעה באוקטובר ועם זאת נשארה בחיים, עד היום. אלפי נשמות מתו ושרדו באותו היום". מאיר האב אמר לאחר קריאת הקדיש: "שיראל תנוחי על משכבך בשלום. היתה לך שנה קשה. ביטוח לאומי והמדינה לא עזרו לך. שהמדינה תדע שיש עוד 3,000 איש מהנובה שצריכים עזרה. הלוואי והיא תהיה הקורבן האחרון של הנובה".

הלווית שיראל שרה גולן, ניצולת הנובה, בבית העלמין תל מונד,

אייל אחיה ספד: "שיראל לא שמה קץ לחייה, היא נרצחה. היא נרצחה פעמיים. פעם ראשונה נפשית בשבעה באוקטובר. היא שרדה באותו יום את המחבלים הארורים, אבל לא שרדה את הביורוקרטיה המחורבנת. אף אחד לא הסתכל עלייך שיראל, רק אבא ואמא. איפה מדינת ישראל האהובה והיקרה שלנו? תתעוררו. שיראל, אני מבטיח לך שהמקרה שלך יהיה נקודת מפנה לכל שורדי הנובה. כמו שאיצק סעידיאן היה נקודת משנה, גם המקרה שלך יהיה נקודת מפנה. אנחנו לא ניתן לעוד שורד נובה לעבור את מה ששיראל עברה".

הלווית שיראל שרה גולן, ניצולת הנובה, בבית העלמין תל מונד, צילום: קוקו

האח ליאור: "שיראל אהבתי אותך הכי בעולם. היית יפה ומוכשרת. אם היא היתה מקבלת עזרה רוב הסיכויים שלא היינו כאן. משפחה לא יכולה לבדה להתמודד עם דבר כזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו