כחצי שנה לאחר שנרצח בפיגוע: בן נולד ללידור לוי ז"ל

מרגש: אלמנתו של לוי ז"ל שנרצח בפיגוע בגן יבנה, ילדה הלילה את בנם השני • האם והתינוק בריאים ומוקפים במשפחה • בני משפחתו: "לידור היה עוגן למשפחתו ומודל לחיקוי לסביבתו" • ליבו של לידור הושתל בגבר בן 61, וריאותיו הושתלו בלוחם צה"ל שנפצע קשה

לידור לוי ז"ל . צילום: באדיבות המשפחה

בערב החג: שושי לוי, אלמנתו של לידור לוי ז"ל שנרצח בפיגוע בגן יבנה באפריל האחרון, ילדה הלילה (בין שלישי לרביעי) את בנם השני.  שושי והתינוק בריאים, וקרוביהם עוטפים אותם באהבה.

התינוק שנולד ללידור לוי ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

לידור, שהיה מהנדס תוכנה בן 34 ובן גן יבנה, הותיר אחריו משפחה מרוסקת אך מלאת זיכרונות, שהביאה את החיים החדשים לעולם כחצי שנה לאחר האובדן הכואב.

לידור לוי ז"ל, נרצח בפיגוע בגן יבנה, צילום: באדיבות המשפחה

בפיגוע הקשה שאירע בגן יבנה בחודש אפריל, נרצח לידור לוי ז"ל על ידי מחבל שדקר אותו מספר פעמים. לוי שהה במקום במקרה, ובזמן שניסה להגן על אזרחים אחרים שהיו במקום, נפצע באורח אנוש, ולאחר מכן נפטר מפצעיו.

התינוק שנולד ללידור לוי ז"ל לצד תמונתו, צילום: בדאיבות המשפחה

בני משפחתו מספרים כי לידור היה אדם שאהב לעזור, חי באהבה ומסירות והיווה עוגן לכל סביבתו. הוא התבלט כאיש משפחה חם ואוהב, וכנושא ערכים של נתינה וסיוע לזולת. בנוסף לכך, לאחר מותו, משפחתו החליטה לתרום את איבריו, מה שאיפשר להציל את חייהם של אחרים, בהם גבר בן 61 ולוחם צה"ל בן 23, שקיבלו את ליבו וריאותיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר