הכוכב ההוליוודי מייקל רפפורט בשומרון: "שולח לכם אהבה, כח והרבה הערכה"

השחקן ביקר בשומרון ונפגש עם ראש המועצה יוסי דגן, שסקר בפניו את המצב הביטחוני והציג את קרן שומרון לקולנוע • רפפורט: "זכיתי להכיר את אנשי השומרון. מצפה לחזור לבקר" • דגן: "בחרת בצד הנכון של ההיסטוריה. יחד נתחזק וננצח״

מייקל רפפורט בשומרון. צילום: .

קרן "ישראל אחת" אירחה בארץ את השחקן ההוליוודי מייקל רפפורט שכיכב בשלל סדרות וסרטים - בהם 'חברים' ו'נמלטים'.

רפפורט סייר בהתיישבות בשומרון ונפגש לשיחה מעמיקה עם יוסי דגן ראש המועצה.

דגן סיפר לרפפורט על המצב בשומרון והמאבק בטרור, והסביר לו על חשיבות השומרון בהגנה על עורף המדינה והאיומים של המחבלים ביו״ש לבצע "7 באוקטובר" נוסף נגד ישראל.

כמו כן, דן ראש מועצת שומרון עם רפפורט על תעשיית השקרים והדה-לגיטימציה המתנהלת נגד מדינת ישראל בכלל ונגד יהודה ושומרון בפרט.

דגן הודה לו על עמידתו לצד ישראל: "תודה לך על תמיכתך וחברותך. בימים אלו אנחנו רואים מי מכל האנשים בעולם בוחר בצד הנכון של ההיסטוריה, ואתה בחרת בצד הנכון של ההיסטוריה. התושבים היהודים ביהודה ושומרון מעריכים זאת. התמיכה שלך בימים אלו עושה את תושבי השומרון חזקים יותר. ביחד ננצח".

בפגישה השתתפה גם מנכ"לית קרן קולנוע שומרון אסתר אלוש. במהלך הפגישה שוחחו השחקן ההוליוודי רפפורט, דגן ואלוש על חשיבות יצירת סרטים בשומרון ועל חשיבות הפצתם בקהילה הבינלאומית.

דגן ואלוש גם סיפרו לשחקן על פועלה של קרן קולנוע שומרון, על תמיכתה בלמעלה ממאה סרטים ועל הצלחת הסרטים בקולנוע הישראלי. רפפורט בירך על פועלה של הקרן ואמר כי יש בשומרון "כל כך הרבה סיפורים לספר". במהלך הפגישה הזמינו דגן ואלוש את רפפורט לפסטיבל קולנוע שומרון שיתקיים בדצמבר.

דגן העניק לרפפורט מפת תבליט של מדינת ישראל ובמרכזה השומרון, וכן את המדליה הרשמית של השומרון.

רפפורט במהלך ביקורו בשומרון, צילום: .

רפפורט אמר בתום הפגישה: "היום היה יום יוצא מן הכלל באופן מיוחד – זכיתי לראות ולהכיר את אנשי השומרון ולשוחח איתם, ואני לא יכול לחכות כבר לחזור לכאן בחזרה. אני שולח לכולכם – אנשים, נשים וילדים תושבי השומרון - אהבה, כוח והרבה הערכה. אתם אנשים מיוחדים, יפים ויחודיים ביותר".

ביקורו של רפפורט נערך כחלק מסיור של One Israel Fund (קרן לישראל אחת) בהובלת סגן נשיא הקרו סקוט פלטמן. דגן הודה לפלטמן: "קרן ישראל אחת היא שותפת אמת של ההתיישבות ביהודה ושומרון - בשגרה ובחירום. מרגש אותנו לעבוד איתכם ויש לכם חלק מלא בציונות בשומרון - לב הארץ".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר