סמל אמיתי אלון נהרג באסון הכטב"ם: "ילד של אבא ואמא, אוהב אדם"

אמיתי, בן 19 מרמות נפתלי, נכד למשפחת אלחרר המפורסמת בקריית שמונה • פונה עם משפחתו למשמר הירדן • דודו אבי סיפר: "כמה דקות לפני זה הוא דיבר בטלפון עם אמא שלו, הלך לאכול ארוחת ערב ולא שב ממנה" • הלוויתו תתקיים היום בשעה 15:00, ייערכו הספדים באולם ״המנפטה״ בסמוך לאגמון החולה

סמל אמיתי אלון. צילום: ללא

הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל שנהרגו אמש (ראשון) מפגיעת הכטב"ם בחדר האוכל בבא"ח גולני. בניהם, סמל אמיתי אלון בן ה-19, מרמות נפתלי, אשר פונה עם משפחתו למשמר הירדן.

פינוי פצועים מאזור נפילת הכטב"ם אמש, צילום: Getty Images

אמיתי נכד למשפחת אלחרר המפורסמת מקרית שמונה. (משפחה עם 18 ילדים) ומשפחת אלון ממייסדי רמות נפתלי. סביו - שלמה אלחרר בן 86 המשרת בכיתת הכוננות בקריית שמונה ואח לשני תאומים, אוריה והדס בני 12. ההורים חגית ואיציק. האמא התגייסה למילואים מה-7 באוקטובר משרתת בפיקוד הצפון.

אמיתי התגייס לסיירת גולני כמו רבים מדודיו ממשפחת אלחרר בקריית שמונה. דודו אבי אלחרר סיפר, "הוא התגייס לסיירת גולני לפני חצי שנה. הוא כמו אחי הקטן. הוא היה באבטחת יישובים ברמות נפתלי בבית שלו, והם יצאו לקורס של מטול. כמה דקות לפני זה הוא דיבר בטלפון עם אמא שלו. והלך לאכול ארוחת ערב ולא שב ממנה. דווקא בקורס כשהם הרגישו בטוחים יותר הוא נפגע. גורל של בן אדם הוא גורל. הוא חיכה לגיוס. הוא רצה להיות לוחם ומפקד כמו אמא שלו, כמו הדודים שלו. ילד מדהים, ילד של אבא ואמא. אוהב אדם. ילד מיוחד".

יוני אלחרר שאחיינו אמיתי רצה להמשיך את דרכו בסיירת גולני סיפר, "חיכינו עד הבוקר להודיע להורים שלנו, סבא וסבתא של אמיתי. אתה לא חושב בקטע כזה כי הוא נמצא בבסיס. חיכיתי שתיגמר המלחמה והוא לא יצטרך לקחת חלק בה. הוא התאמן הרבה כדי להתגייס לסיירת. הוא התאמן בצורה רצינית. אני בדרך כלל מעביר גיבושים לסיירת ובגיבוש שלו לא הייתי. וכל הזמן בדקתי מה איתו. ילד מתוק רגיש. לב זהב. הודעתי לאבא שלי בבוקר, הוא בהלם. זה יורד לך רגעים. אני לא מאמין שאני לא אראה אותו עוד. נסתרות דרכי האל".

המועצה האזורית מבואות החרמון: " המועצה המומה וכואבת עם קבלת הבשורה המרה על נפילתו של החייל סמל אמיתי אלון ז״ל, חייל בהכשרת לוחמי חי״ר, בא״ח גולני - חטיבת גולני, בן יצחק וחגית, ממושב רמות נפתלי".

הלוויה תתקיים היום בשעה 15:00. ייערכו הספדים באולם ״המנפטה״ בסמוך לאגמון החולה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר