חברת הכנסת לשעבר בדרישה מהרמטכ"ל: שלב את אלמנות ויתומי צה"ל במועדון "בהצדעה"

שולי מועלם, אלמנתו של סא"ל משה מועלם שנפל באסון המסוקים: "הוצאת האלמנות והיתומים מן המועדון לא מסתכמת בפגיעה צרכנית כלכלית, אלא בתחושה קשה של חוסר צדק ואובדן נוסף של מקום ושייכות"

רא"ל הרצי הלוי . צילום: דובר צה"ל

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם פנתה הבוקר לרמטכ"ל הרצי הלוי וראש אכ"א אלוף יניב עשור בדרישה לשלב את אלמנות ויתומי צה"ל במועדון "בהצדעה".

"בשנה האחרונה התווספו למשפחת השכול, מאות אלמנות ויתומים חדשים המתמודדים עם מורכבויות ואתגרים רבים, המתבטאים בין היתר בפן הכלכלי. בכדי להקל, ולו במעט, על האתגרים והקשיים השונים, אבקש כי תאשרו לכלל אלמנות ויתומי צה"ל ממערך המילואים לשמור על זכויות החללים, ולהמשיך להיות חברים במועדון הצרכנות 'בהצדעה'. מדגישה במכתבה מועלם, אלמנתו של סא"ל משה מועלם ז"ל שנפל באסון המסוקים.

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם, צילום: צילום: דודי ועקנין

יש לציין כי אלמנות חללי הקבע ממשיכות להיות חלק ממועדון "חבר" ולהמשיך את ההסתמכות הכלכלית של משק הבית על ההטבות והזכויות השונות.

עוד מציינת חברת הכנסת לשעבר כי: "אלמנות ויתומי צה"ל ממערך המילואים, שאיבדו את היקר להם מכל, היו זכאים בזכות ההורה או החלל שנפל, להיות חלק ממועדון 'בהצדעה'. העובדה כי הם מוצאים מן המועדון לא מסתכמת בפגיעה צרכנית כלכלית, אלא בתחושה קשה של חוסר צדק ואובדן נוסף של מקום ושייכות. בשנה האחרונה, צמד המילים שהיה שגור בפי כל אחת ואחת מאיתנו היה 'ביחד ננצח' ומעשה זה של שמירה על הביחד יתן משמעות מעשית בחיים של האלמנות והיתומים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר