"תודה על הזכות לחיות - 246 יום חיכיתי לרגע הזה": נועה ארגמני חוגגת יום הולדת 27

החטופה ששוחררה בחודש יוני האחרון משבי חמאס, חגגה בשבת את יום הולדתה ה-27 • בסטורי שפרסמה באינסטגרם שיתפה: "כל מה שאבקש הוא לקבל את אהובי בחזרה וכמה שיותר מהר - רק שיחזור הביתה לזרועותיי, כדי שנוכל להשתקם אחד לצד השנייה ולבנות לנו בית חם ואהוב ביחד"

נועה ארגמני. צילום: מתוך עמוס האינסטגרם של נועה ארגמני

נועה ארגמני, שנחטפה יחד עם בן זוגה אבינתן אור ב-7 באוקטובר ממסיבת "הנובה" ברעים ושוחררה אחרי 246 ימים במבצע ארנון, חגגה אתמול (שבת) את יום הולדתה ב-27.

הסטורי של נועה ארגמני לרגל יום הולדתה, צילום: אינסטגרם

"אם הייתם שואלים אותי אם הייתי מצפה לעבור את כל זה עד גיל 27, הייתי צוחקת לכם בפנים", כתבה לפני זמן קצר באינסטגרם שלה. "יחד עם זאת, אני רוצה להגיד תודה. תודה על הזכות לחיות, תודה על 27 שנה על כדור הארץ, תודה על הכוחות הפנימיים שעוזרים לי להתמודד עם העולם המשוגע הזה".

ארגמני הוסיפה: "כל מה שאבקש הוא לקבל את אהובי בחזרה וכמה שיותר מהר. רק שיחזור הביתה לזרועותיי, כדי שנוכל להשתקם אחד לצד השנייה ולבנות לנו בית חם ואהוב ביחד".

באוגוסט האחרון חגגה ארגמני יחד עם אביה, יעקב, וחבריה הטובים, את החזרה מהשבי. "246 יום חיכיתי לרגע הזה, שנחגוג כולנו ביחד", אמרה נועה למוזמניה, כשהיא מציינת את מספר הימים בהם הייתה בשבי חמאס.

נועה ארגמני ואבינתן אור, צילום: מתוך אינסטגרם

"אמנם זה לא הכי אידיאלי כרגע לעשות את המסיבה כשיש עוד מלחמה ברקע, כשחיילים שלנו נמצאים בשדה הקרב, כשיש עוד 109 חטופים שנמצאים שם בעזה כולל הבן זוג שלי, שאנחנו מתגעגעים אליו נורא. אבל ביחד עם זה אני שמחה לחגוג עם כולכם את החיים עצמם. אנחנו צריכים להעריך כל יום בחיים האלה וצריכים לחגוג כל רגע שאנחנו פה. לחגוג כל הזמן".

בטקס הזיכרון לנרצחי פסטיבל הנובה, נועה ארגמני נשאה נאום אישי ומרגש בו שחזרה את רגעי החטיפה. בנאומה, נועה נפרדה מחבריה הקרובים שנרצחו, ודיברה על החיים בשבי ועל הכאב שילווה אותה לכל חייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר