"זו לא פריבילגיה, זה חיי אדם": עשרות אנטנות סלולר יוצבו ביישובים

את המהלך הובילו בצלאל סמוטריץ' וח"כ צבי סוכות, והוא הורכז במהלך דיון בוועדת המשנה לענייני יו"ש בוועדת החוץ והביטחון • מקומות רבים ביו"ש לא קיימת קליטת סולר איכותית אם בכלל • סמוטריץ׳: "יותר מדי שנים תושבי יו״ש חיו בלא קליטה סלולרית ראויה, אנחנו מתקנים"

יהודה ושומרון (ארכיון). צילום: ללא

מכרז חדש יושק ביו"ש: עשרות אנטנות סלולר יוצבו, בהובלה של השר בצלאל סמוטריץ' וח"כ צבי סוכות. את הבשורה בישר ח"כ סוכות במהלך דיון בוועדת המשנה לענייני יו"ש בוועדת החוץ והביטחון.

מדובר במכרז דרמטי שישפר משמעותית את הביטחון וחיי השגרה של תושבי יו"ש, לאחר שבמקומות רבים ביו"ש לא קיימת קליטת סולר איכותית או שלא קיימת בכלל.

בצלאל סמוטריץ׳: "קליטה סלולרית זו לא פריבלגיה, זה חיי אדם. לאחר חודשים רבים של עבודה המכרזים צפויים לצאת לדרך אחרי החג. מי שניהל את התהליך מהרמה המשפטית ועד התקציבית זו מנהלת ההתיישבות במשרד הביטחון. יותר מדי שנים תושבי יו״ש חיו בלא קליטה סלולרית ראויה, אנחנו מתקנים".

סמוטריץ' במסיבת העיתונאים, צילום: אורן בן חקון

יו"ר ועדת המשנה לענייני יו"ש ח"כ צבי סוכות מסר: "מדובר בבשורה ענקית לתושבי יו"ש. זה צעד שישפר משמעותית את חיי השגרה ביו"ש וגם יציל חיים במקרי חירום. במשך שנים סבלו תושבי יו"ר מקליטה סלולרית באיכות נמוכה, דבר העלול אף לסכן חיים במקרים בהם נדרשו תושבי יו"ר להזעיק כוחות הצלה אך התעכבו בשל איכות הקליטה הירודה".

עוד אמר ח"כ סוכות: "אני רוצה להודות ליו"ר המפלגה שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שנרתם מיד לטובת הנושא החשוב הזה וגייס עבורו את המשאבים הנדרשים. אני קורא לחברות השונות לגשת למכרז שייפתח ולבנות אנטנות סלולר חדשות ביו"ש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר