ראש המנהל האזרחי חשף: מאז 7 באוקטובר, חולצו יותר מ-200 ישראלים משטח A

תא"ל הישאם אבראהים, אמר את הדברים במהלך מפגש עם 22 ראשי רשויות ביו"ש והבקעה • "אנו פועלים לשיפור מרקם החיים", אמר לנוכחים • המפגש נערך כחלק מהמאמצים המתמשכים לשיפור התיאום בין הרשויות האזרחיות והצבאיות באזור יהודה ושומרון

ראש המנהל האזרחי, תא״ל הישאם אבראהים בפגישה עם 22 ראשי רשויות מאזור יהודה ושומרון והבקעה. צילום: דוברות מתפ"ש

ראש המנהל האזרחי, תא"ל הישאם אבראהים, קיים אמש (רביעי) מפגש עם 22 ראשי רשויות מאזור יהודה ושומרון והבקעה. במפגש, שנערך בהשתתפות בכירי המנהל האזרחי, נדונו פעולות היחידה לשיפור מרקם החיים באזור, לצד סקירת המצב הביטחוני וההיערכות לתקופת החגים.

ראש המנהל האזרחי, תא״ל הישאם אבראהים (ימין) וסגן ראש המנהל האזרחי, אלוף משנה להט שמש, צילום: דוברות מתפ"ש

במהלך המפגש, הדגיש תא"ל אבראהים את חשיבות שיתוף הפעולה עם הרשויות המקומיות: "שיתוף הפעולה הפורה עם ראשי הרשויות מהווה מרכיב משמעותי בפעילות שמוביל המנהל האזרחי". הוא הוסיף כי פעולות אלו, יחד עם ההיערכות הביטחונית, משלימות בין המרכיב המבצעי לאזרחי.

אבראהים חשף גם כי מאז ה-7 באוקטובר, פעלו קציני היחידה לחילוצם של למעלה מ-200 ישראלים, בהם חיילים, משטח A ואזורים מסוכנים במרחב.

ראש המנהל האזרחי, תא״ל הישאם אבראהים (ימין) במפגש עם ראשי רשויות בשומרון ובבקעה, צילום: דוברות מתפ"ש

המפגש נערך כחלק מהמאמצים המתמשכים לשיפור התיאום בין הרשויות האזרחיות והצבאיות באזור יהודה ושומרון, במטרה לשפר את איכות החיים של התושבים לצד שמירה על הביטחון.

ראש המנהל האזרחי, תא״ל הישאם אבראהים בפגישה עם 22 ראשי רשויות מאזור יהודה ושומרון והבקעה, צילום: דוברות מתפ"ש

ראשי הרשויות הביעו הערכה לפעילות המנהל האזרחי. ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, אמר: "אנו נמצאים היום יחד - ראשי הרשויות, קציני המטה והצבא וזו בעיניי בשורה גדולה". יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, הדגיש את חשיבות העבודה היומיומית והאמון המלא בין הצדדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר