במחאה על אשפוז המחבל מהפיגוע בחדרה: מפגיני ימין מחו בבי"ח רמב"ם

מחלקת הביטחון של בית החולים, בשיתוף תחנת המשטרה בחיפה ויס"מ ביקשו מהמפגינים לצאת משטח בית החולים • המפגינים נענו לבקשה והחלו בשירי ״עם ישראל חי״ • צפו

מפגיני ימין הגיעו לבית החולים רמב"ם - במטרה למחות נגד אשפוז המחבל מהפיגוע בחדרה // מישל מכול

כ-30 מפגיני ימין הגיעו הערב (רביעי) לבית החולים רמב"ם בחיפה להפגין נגד אשפוז אחמד ג'בארין - המחבל מהפיגוע בחדרה.

מעצר החשוד בזירת אירוע הדקירה בחדרה // השימוש בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מחלקת הביטחון של בית החולים, בשיתוף תחנת משטרה חיפה ויס״מ, ביקשו מהמפגינים לצאת משטח בית החולים לרחבה החיצונית ולהפגין מחוץ למתחם. המפגינים, שנענו לבקשת כוחות הביטחון, יצאו מחוץ לכותלי בית החולים והחלו בשירי ״עם ישראל חי״.

הונפו שלטים נגד אשפוז המחבל. המוחים הפגינו כשעה ולאחר מכן התפזרו.

במשטרה עדכנו כי מדובר בפיגוע, לאחר שתחילה סברו כי לא מדובר באירוע על רקע לאומני. המפגע, שנוטרל סמוך לזירות השונות לאחר שניסה להימלט על אופנוע הוא ערבי-ישראלי.

מעצר המחבל בחדרה, צילום: דוברות המשטרה

מדובר באחמד ג'בארין, בן 36 מאום אל-פאחם. ג'בארין דקר את ששת הפצועים בארבע זירות שונות: את מסע הדקירות שלו הוא החל ברחוב הגיתית, משם המשיך לרחוב בוטקובסקי, ואז דקר בני אדם גם ברחוב הרצל. הוא נוטרל ברחוב הרברט סמואל, שנחשב לרחוב מרכזי בחדרה.

ראש העיר אום אל-פחם סמיר סובחי גינה את הפיגוע: "קיבלתי דיווח מהמשטרה שהדוקר בחדרה הוא תושב העיר. אנו מגנים בתוקף את האירוע ודוחים פעולות מהסוג הזה, שלא מייצגות אותנו. הרבה מתושבי אום אל-פחם מבקרים בחדרה מדי יום, אותו דבר לגבי תושבי חדרה שמבקרים אצלנו. צריך לשמור על מרקם היחסים ועל שיתוף הפעולה בין שתי החברות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר