בשורות משמחות מארה"ב: אלישע מדן שאיבד את שני גפיו בעזה - שוב עומד על הרגליים

בדצמבר האחרון נפצע אלישע מדן בפיצוץ הנוראי בבית הצמוד למסגד בצפון רצועת עזה • לאחר תקופת אשפוז ארוכה הוא שוחרר לשיקום • כעת, מגיעות תיעוד משמח מארה"ב - מדן נצפה כשהוא עומד והולך בעזרת פרוטזות משוכללות

אלישע מדן שאיבד את שני גפיו בעזה- שוב עומד על הרגליים // 27א

אלישע מדן נפצע בדצמבר האחרון בפיצוץ הנוראי בבית הצמוד למסגד בצפון רצועת עזה, באירוע קשה בו נהרגו ארבעה מחבריו למילואים, ושישה נפצעו. כעת, מגיעות תמונות משמחות מארה"ב הרחוקה. מדן, שהתנייד עד כה על כיסא גלגלים עקב הקטיעות החמורות של שני רגליו, נצפה כאשר הוא עומד והולך בעזרת פרוטזות משוכללות ועושה צעדים ראשונים של גבורה אל עבר השיקום והשגרה

אלישע מדן משתחרר לשיקום (ארכיון), צילום: שערי צדק

כזכור, אלישע נפצע באורח אנוש, ונכנס לסדרת טיפולים ארוכה בשערי צדק שכללה טיפול כירורגי, פלסטיקה, אורתופדיה ועוד. למרות הפציעה הקשב שעבר, מדן התעקש לדבר ולחזק את עם ישראל תוך שהוא קורא שוב ושוב ומעל כל במה לאחדות בעם.

בשחרורו מבית החולים אמר אלישע: "הרופא שפינה אותי ביסעור התעקש לפנות לכאן את כל הפצועים. זה הנס הגדול שנחתתי פה ולא בבית חולים אחר. אין מצב שהייתי ככה בריא, שמח ואופטימי בלעדיכם. תודה רבה לכם שהצלתם לי את החיים".

אלישע מדן משתחרר לשיקום (ארכיון), צילום: שערי צדק

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין, אמר לאלישע: "לכל אחד מאיתנו יש חלק בזה שהחלמת. אבל הזכות העיקרית היא שלך. האנרגיה שלך, הרצון שלך. אנחנו צריכים את זה בתוך צוות. הזכות העיקרית היא שלך. תודה לצוות הנהדר. שנזכה לראות חיילים שיוצאים החוצה ובאים לבקר."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר