מיה רגב שבה למקום שממנו נחטפה. צילום: אינסטגרם

הפעם על שתי רגליים: מיה רגב חזרה לראשונה לזירת החטיפה

הצעירה מהרצליה ששוחררה משבי חמאס בעזה כתבה בפוסט באינסטגרם: "לפני שנה החיים שלי השתנו מקצה לקצה" • עוד סיפרה: "באתי בשביל לסגור מעגל עם עצמי – ניצחתי"

[object Object]

מיה רגב שנחטפה ממסיבת "נובה" ושוחררה בעסקת חטופים, חזרה אתמול (שני) לאזור שממנו נחטפה על ידי מחבלי חמאס בדיוק לפני שנה ב-7 באוקטובר 2023.

בפוסט שפרסמה באינסטגרם כתבה רגב כי "היו לי הרבה הזדמנויות לחזור לרעים לאיזור המסיבה. אבל הרגשתי שפיזית ונפשית הגוף שלי לא מאפשר לי. 

"לפני שנה בתאריך ה-7.10.2023 החיים שלי השתנו מקצה לקצה מכל בחינה שרק תוכלו לדמיין. היום, ה-7.10.2024 שנה אחרי הטבח הנורא, חזרתי לנקודה ממנה נחטפתי. חזרתי כשאני הולכת על שתי רגליים ולא נעזרת בכיסא גלגלים או קביים (שזה ניצחון בפני עצמו)".

רגב תיארה את הסיבות להחלטתה להגיע למקום שבו אירע האסון האישי והלאומי, "באתי בשביל לסגור מעגל עם עצמי, לחזור לשטח שבו הרגשתי שעולמי חרב עליי ולעמוד שם בתחושת ניצחון כנגד כל הסיכויים.

"סגרתי מעגל עם עצמי והוכחתי לעצמי שניצחתי אחרי כל השנה המטורפת הזאת אבל עד שעומר וכל שאר החטופים לא יחזור הביתה חיים ושלמים, הלב של כולנו ישאר עם חור ענק שלא נצליח למלא בחיים", המשיכה רגב. ''הלב שלי עם הניצולים ואני שולחת חיבוק ענק לכל משפחות הנרצחים". 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Maya Regev (@mayaregev__)

 

לפני מספר חודשים סיפרה רגב שנחטפה בגיל 21 על ההתעללות שעברה מצד המחבלים שטיפלו ברגלה שנפגעה מירי במהלך ההימלטות משטח המסיבה. "היו מכאיבים לי בכוונה", שיתפה רגב בראיון לחדשות 12. "לפעמים היו לוקחים כלור, אלכוהול או חומץ תפוחים ושופכים לתוך פצעי הירי תוך שהם לוחצים".

היא תיארה כי "כדי שאני לא אצעק, אז היו מסממים אותי בקטמין ופתידין לווריד. זה יותר מרפה שרירים ממשכך כאבים, אז פשוט לא הייתה לי את היכולת להגיב אליהם - אבל כן הרגשתי".

על מה שהחזיק אותה באותם ימים קשים בעזה, סיפרה רגב: "היו לי שתי ברירות, לשכב על המזרן ולבכות שאני מתגעגעת להורים שלי, לבכות על זה שירו בי, לבכות על זה שאני בשבי ופשוט להתקרבן - או להרים את עצמי ולהילחם. אני חושבת שזה בסוף באמת מה שהציל אותי".

עוד סיפרה שהיא רוצה ללמוד רפואה: "כשהייתי שם, אמרתי לעצמי שאם אני יוצאת מזה ומגיעה הביתה - אני רוצה לטפל באנשים כמו שצריך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו