"אתה הטוב מכולם - בחיים לא פחדת": רס"ר (מיל') איתי אזולאי הובא למנוחות

רס"ר אזולאי, בן 25 מאורנית, לוחם יחידת הניוד 5515, נפל בקרב בגבול לבנון • אחיו ספד לו: "אתה לא תראה את הילדים שלי, אתה לא תראה אותי מתחתן" • בת זוגו ספדה לו: "רק לפני כמה ימים טיילנו בחו"ל, ותראה איפה אנחנו היום"

הלוויתו של רס"ר איתי אזולאי. צילום: גדעון מרקוביץ'

אלפים הגיעו היום (שני) לבית העלמין סגולה בפתח תקווה ללוות בדרכו האחרונה את רס"ר במיל איתי אזולאי, בן 25 מאורנית.

רס"ר (במיל') אזולאי, לוחם יחידת הניוד 5515, נפל בקרב בגבול לבנון.  משפחתו של איתי סיפרה עליו כי את שירותו הצבאי התחיל בסיירת מטכ"ל ולאחר מכן עבר ליחידת דובדבן. לאחר שחרורו המשיך לשרת במילואים ביחידת הניוד, תוך שהוא לומד הנדסת חשמל באוניברסיטת אריאל בהצטיינות.

רס"ר (מיל') איתי אזולאי, צילום: ללא קרדיט

אריה, אביו של איתי ספד: "תראה כמה אנשים באו, תראה כמה אהבה. רק סיימנו לבנות לך את עליית הגג. כ"כ ייחלת לזה. הכל ישאר ככה. הכל יחכה לך. אתה תבוא ותבקר ותהיה איתנו כל רגע בחיים. תהיה איתי, עם אמא, עם תומר, עם הדודים. נתנו את הטוב ביותר למדינה. תביאו את הניצחון. אבא לא צריך לקבור את הילד שלו, אין קשה מזה".

הלוויתו של רס"ר איתי אזולאי, צילום: גדעון מרקוביץ'

תומר, אחיו של איתי ספד: "איתי, איתצ'וק, בבקשה תגיד שזה סתם, שאתה תכף חוזר. אתה האח הבכור. אני לא רוצה להיות הבכור. אני רוצה אותך".

"תראה כמה אנשים באו ללוות אותך, תראה כמה אהבו אותך. אומרים שהוא לוקח את הטובים, כנראה שזה נכון. כי אתה הטוב מכולם. בחיים לא פחדת. אתה המוצלח מבין שנינו. מי יכול עליך? אתה והצבא זה סיפור אהבה. לא רצית שההורים ידאגו. היית מתקשר ואומר שאתה יוצא לפעילות אבל ביקשת שלא אספר לאמא ואבא, שלא ידאגו", אמר.

הלוויתו של רס"ר איתי אזולאי, צילום: גדעון מרקוביץ'

תומר המשיך: "מעולם לא חששת. תמיד חשבתי שנגור אחד ליד השני ונגדל את הילדים שלנו יחד. אתה לא תראה את הילדים שלי, לא תראה אותי מתחתן. איתי אני לא יודע מה לעשות. אני מתחנן אליך, בוא אלי בחלומות. אתה לעולם תהיה איתי, אתה החצי השני שלי. האח היחיד שלי".

הלוויתו של רס"ר איתי אזולאי, צילום: גדעון מרקוביץ'

בת הזוג מאי ספדה לו בבכי: "מאמי, היית הכי חשוב לי בעולם. אני לא מאמינה שזה קורה. לפני כמה ימים טיילנו בחו"ל ותראה איפה אנחנו היום. לא האמנתי שמשהו יכול להפריד בנינו. אתה הדבר הכי טוב שהכרתי בחיים. אני ברת מזל. להיות ככה מאוהב זה לא מובן מאליו".

"כל מי שהכיר אותך אמר לי שאתה הזכייה שלי בחיים. אני אמשיך לנשום אותך כל שניה ביום. מה אני אעשה עכשיו? מי ייתן לי כוח? אני לא יודעת מה עושים. אולי קר לך ואולי אתה רעב. אולי אתה צריך אותי ואני לא שם. אני אוהבת אותך לנצח ואנחנו נפגש, אני יודעת", אמרה בצער.

הלוויתו של רס"ר איתי אזולאי, צילום: גדעון מרקוביץ'
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר