אביו של עידן שתיוי: "חשבתי שרוצים להודיע לי ששחררו אותו"

אלי שתיוי הוזמן לפגישה עם נציגי צה"ל בבית גרושתו, וקיבל שם את הבשורה המהרה על רציחתו של בנו • "באתי בריצה שמח ועליז, והם הודיעו שזהו", הוא שחזר, "נמשיך להילחם כדי להביא את הנרצחים לקבורה ואת החיים לשיקום"

עידן שתיוי עם כלבתו. צילום: באדיבות המשפחה

התקוות במשפחתו של עידן שתיוי שהוגדר עד היום כחטוף נגוזו אמש (ראשון), אז קיבלו בני משפחתו את בשורת האיוב שנרצח כבר ב-7 באוקטובר בידי מחבלי חמאס במסיבת הנובה.  

עידן הותיר אחריו את הוריו אלי ודלית, 3 אחים, ואת בת זוגו סתיו. גופתו של עידן עדיין מוחזקת בשבי החמאס.

אלוי שתיוי בכנסת, צילום: ערוץ הכנסת

האב אלי סיפר על הלילה המטלטל שעבר עליו: "אמרו לי להגיע לבית של גרושתי, חשבתי שהם רוצים להודיע לי שזהו - כי שמעתי שנכנסים לג'בליה. אמרתי זהו כנראה שחררו אותו. באתי בריצה שמח ועליז. והם באו והודיעו שזהו. נגמר. אני לא אפסיק להילחם על כל החטופים זה חלק ממני - גם להביא את הנרצחים לקבורה ואת החיים לשיקום. אסור לוותר על זה. אני אמשיך להילחם כדי הביא אותו הביתה. צריך לאסוף כוח ולחזור למאבק".

החטוף עידן שתיוי, צילום: sharkandstitch photography

שיתוי גם סיפר על בנו: "עידן עמד להצטרף למשלחת לאפריקה לטפל בילדים. הוא סטודנט ברייכמן לקיימות, ורצה לתקן את העולם. הוא לקח איתו שני חברים מהמסיבה ועזר להם. הוא ניסה להציל עוד חברים, ושילם מחיר כבד. הוא ישב פצוע מתחת לעצים במשך שעתיים וחצי - משעה שבע וחצי עד תשע וחצי. אני הייתי שבע דקות ממנו, יכולתי להציל אותו, אבל שוטרים עצרו אותי. הוא היה בחור חסון וחזק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר