החטוף עידן שתיוי נרצח בשבעה באוקטובר וגופתו מוחזקת בידי חמאס

עידן שתיוי, תושב פתח תקווה, נרצח ביום שמחת תורה, תוך כדי שסייע לאחרים להימלט במתקפת חמאס • שתיוי, בן ה-28, חובב טבע וחיות, היה אמור להתחיל את שנתו השנייה בלימודי קיימות וממשל • עידן הותיר אחריו את הוריו אלי ודלית, שלושה אחים ואת בת זוגו סתיו

החטוף עידן שתיוי. צילום: sharkandstitch photography

שנה לאחר הטבח: החטוף עידן שתיוי נרצח במתקפת חמאס ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בשבי חמאס, כך פורסם היום (שני) על ידי מטה משפחות החטופים ועיריית פתח תקווה. משפחתו של שתיוי עודכנה על כך אמש על ידי גורמי צה"ל. ההערכה בשנה שחלפה הייתה כי עידן נמצא בחיים ומוחזק בשבי חמאס. 

עידן הותיר אחריו את הוריו אלי ודלית, 3 אחים, ואת בת זוגו סתיו.
גופתו של עידן עדיין מוחזקת בשבי החמאס.

החטוף עידן שתיוי וכלב, צילום: sharkandstitch photography

ממטה המשפחות נמסר: עידן שתיוי (28) אהב טבע, צילום וחיות. עידן היה מחובר מאוד לכלבים ובעלי חיים והיה אמור להתחיל את שנתו השנייה בלימודי קיימות וממשל באוניברסיטת רייכמן. עידן תמיד חשב על הזולת והקריב מעצמו למען האחר.

ב-7.10 עידן הגיע לפנות בוקר לפסטיבל הנובה כדי לתעד את חבריו שניגנו והעבירו סדנאות, אך לא הספיק להיכנס. כשהחלה המתקפה סייע עידן לבחור ובחורה שאותם פגש לראשונה ביציאה לאתר להימלט, בחירה שלבסוף הובילה לחטיפתו.

עומרי שתיוי,

נציגי צה״ל הודיעו אתמול למשפחתו של עידן שתיוי זכרו לברכה, שהיה במסיבת הנובה ונחטף ממרחב תל גמה, סמוך לרעים, כי הוא נרצח ב-7 באוקטובר על ידי ארגון הטרור חמאס וגופתו מוחזקת בשטח רצועת עזה.

עידן שתיוי עם כלבתו, צילום: באדיבות המשפחה

ההחלטה לקבוע את מותו התבססה על מידע מודיעיני ואושרה על ידי ועדת מומחים של משרד הבריאות ובשיתוף משרד הדתות ומשטרת ישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר