נדיה סוקולנסקו שנרצחה בפיגוע ביפו. צילום: באדיבות המשפחה

"כמו שנדיה תמיד רצתה": חברותיה של הנרצחת בפיגוע ביפו מגייסות תרומות עבור משפחתה

נדיה סוקולנסקו נרצחה בפיגוע בשדרות ירושלים בעיר • "מבטיחה שנדאג לוואדים ולמיה", כתבה חברתה מירב כהן מור, שפתחה עבורה קמפיין לגיוס כסף עבור בעלה ובתה • "הייתה מוכנה לעשות הכול למען הבת שלה"

[object Object]

חברתה של נדיה סוקולנסקו, בת 40 שנרצחה בפיגוע ביפו פתחה קמפיין לסיוע למשפחתה של נדיה עד כה נתרמו יותר מ-850 אלף שקלים שיועברו לוואדים, בן זוגה של נדיה, ולבתה מיה. מירב כהן מור, חברתה, סיפרה על סוקולנסקו בפוסט שפירסמה בפייסבוק: "כנראה שרובכן לא הכרתן את נדיה. היא הייתה אישה צנועה וחרוצה, חייכנית ושקטה. כזאת שרואה את הטוב בכל דבר, למרות שעברה לא מעט קשיים לאורך השנים.

"גם אני לא הכרתי את נדיה לעומק, למרות שנפגשנו כל יום בכניסה לגן של הילדים. אני זוכרת חיוך טוב, עיניים אוהבות ואמא שהייתה מוכנה לעשות הכול למען הבת שלה. כשמיה שלה התקבלה לבית הספר הדמוקרטי הם עברו לגור ביפו, כדי שיהיה לה קרוב".

זירת הפיגוע ביפו. "בדרך הביתה היא נרצחה", צילום: AFP

"כשמיה רצתה חוג קרמיקה, נדיה נסעה איתה שעה לכל כיוון באוטובוסים כדי שתקבל את החוג הכי טוב. ביקשתי מחברות שיספרו לי עוד עליה – "מדהימה" "נדירה" "הלוואי שהיו עוד כמוה בעולם" "היא תמיד חייכה", הן אמרו. בתקופה האחרונה היה לה טוב - היא שמחה על המעבר ליפו, שמחה שמיה קיבלה חדר משלה ושהשכנים אנשים טובים. אפילו התרנגולים שהסתובבו מתחת לבניין שימחו אותה.

"היא התחילה עבודה חדשה, למדה מקצוע, הכירה אנשים ונהנתה מההווי המשותף ותחושת השייכות שהייתה חסרה לה.

"ביום שלישי בבוקר היא אירגנה הרמת כוסית לשנה החדשה במשרד, שתתה וצחקה, קיבלה המון מחמאות על העבודה שעשתה - ובדרך הביתה היא נרצחה.  

"נדיה – סליחה. תודה שהיית איתנו. מבטיחה שנדאג לוואדים ולמיה".

כהן מור הוסיפה כי חברותיה וחבריה של סוקולנסקו מגייסים תרומות שיועברו ישירות למשפחתה לצורך שיקום והמשך חיים טובים, "כמו שנדיה תמיד רצתה עבורם".

לאתר גיוס התרומות: https://giveback.co.il/project/80874

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו