״הוא נכנס עם m16 - אמר מי שיוצא אני הורג אותו״: השיחה מהמסגד שאליו נכנס המחבל ביפו // דוברות המשטרה

״הוא נכנס עם m16 - אמר מי שיוצא אני הורג אותו״: השיחה מהמסגד שאליו נכנס המחבל ביפו

המשטרה מפרסמת הקלטה של שיחה עם מתפלל שדיווח על המחבל שנכנס למסגד ביפו ביום שלישי - זמן קצר לפני שביצע את הפיגוע בשדרות ירושלים • "הוא נכנס ואמר אף אחד לא יוצא או שאני אהרוג אותו. עכשיו הוא בחוץ", נשמע בשיחה • הדברים מגיעים לאחר דבריו של השר בן גביר שאמר ש"צריך לבדוק" אם אנשי המסגד מעורבים בפיגוע

[object Object]

המשטרה פרסמה הערב (חמישי) הקלטת שיחה עם אזרח שנכח במסגד ביפו ביום שלישי האחרון סמוך לזירת הפיגוע והתקשר למוקד 100 לדווח על אחד המחבלים שנכנס למסגד לפני שירה באזרחים בתחנת הרכבבת הקלה בשדרות ירושלים. 

"שלום אנחנו במסגד בשדרות ירושלים, מישהו נכנס לפה עם m16", נשמע האזרח במסגד בשיחה, שהתבצעה דקות לאחר תחילת הפיגוע. "יש לנו שיעור, הוא נכנס ואמר אף אחד לא יוצא או שאני אהרוג אותו. עכשיו הוא בחוץ".

"שמענו יריות", אמר האזרח. אותן יריות גרמו למותם של 7 בני אדם ולפציעה של 16, תיאר את זהות האנשים שהתבררו כמחבלים: "חולצה שחורה עם רובה M16".

ההקלטות מפורסמות על ידי המשטרה לאחר שביום שלישי האחרון השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר האשים את התושבים המוסלמים המתפללים במסגד וטען כביכול כי הם מעורבים בפיגוע. אם החשדות נכונים בנוגע למסגד, יש להרוס אותו. צריך לבדוק את זה. לא צריך להכיל", אמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו