נזק חסר תקדים בהוד השרון: כ-100 בתים נפגעו ממתקפת הטילים האיראנית

למרות הפגיעה המשמעותית, לא דווח על נפגעים בנפש • צוות מס רכוש החל בהערכת נזקים ראשונית, וצוותי התברואה עמלו על פינוי אשפה ופסולת לקראת החג

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי בוחן את הנזקים בעיר בעקבות המתקפה האיראנית. צילום: דוברות עיריית הוד השרון

בעקבות מתקפת הטילים האיראנית על ישראל אתמול (שלישי) בערב, העיר הוד השרון ספגה פגיעה משמעותית שגרמה לנזק חסר תקדים.

ההרס שנגרם למבנים בהוד השרון בעקבות מתקפת הטילים האיראנית | עיריית הוד השרון

בהערכת מצב שנערכה בלילה עם מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא, התגלה כי כ-100 בתים נפגעו במעגלי ההדף הקרוב, כאשר חלק מהפגיעות צפויות לדרוש זמן ממושך לתיקון. בנוסף, עשרות בתים נוספים הושפעו במעגלים משניים.

ההרס בהוד השרון בעקבות המתקפה האיראנית, צילום: דוברות עיריית הוד השרון

למרות חומרת הפגיעה והפוטנציאל הרב לפגיעה בחיי אדם, לשמחת כולם האירוע הסתיים ללא פציעות פיזיות. צוותי העירייה פעלו במהלך הלילה למיפוי הנזקים ומתן מענה ראשוני לתושבים, כולל הצבת שמירה ברחובות שמהם פונו תושבים. צוות מס רכוש החל בהערכת נזקים ראשונית, וצוותי התברואה עמלו על פינוי אשפה ופסולת לקראת החג.

ההרס שנגרם למבנים בהוד השרון בעקבות המתקפה האיראנית, צילום: דוברות עיריית הוד השרון

העירייה ממשיכה בפעילות אינטנסיבית לסיוע למשפחות הנפגעות לקראת החג ובמהלכו. במקביל, נמשכות סריקות לאיתור חלקי יירוט בשטח בית הנערה. התושבים מתבקשים לדווח למוקד העירוני על כל חשד לנפל או שאריות מיירוטים.

ההרס בהוד השרון בעקבות המתקפה האיראנית, צילום: דוברות עיריית הוד השרון

יצוין כי אתמול הופעלה לראשונה מערכת "מסר אישי" של פיקוד העורף, ששלחה התרעות לטלפונים הניידים עוד לפני הישמע האזעקה. התושבים מתבקשים להתייחס להודעות אלו כאל אזעקה לכל דבר ולפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר