בזמן המתקפה האיראנית - הזוג שהתחתן בחניון האולם: "היינו מוקפים בהמון אהבה"

מיכל ועידן תכננו להתחתן אתמול עם מאות מוזמנים, אלא שהמתקפה האיראנית פרצה בדיוק בזמן האירוע - האורחים הלכו אבל הם נשארו לקיים את טקס החופה מרחב המוגן. צפו

פרטי

איראן פתחה אמש (שלישי) במתקפה חסרת תקדים על ישראל כששיגרה יותר מ-180 טילים לרחבי הארץ. תושבי ישראל נאלצו לשהות במרחב המוגן כשעה. ההתרעות תפסו את מיכל מזר ועידן בכר בזמן החתונה שלהם – האורחים נאלצו ללכת והזוג המשיך את החתונה בחניון האולם.

"היה מאוד מרגש לראות שהמון אורחים הגיעו למרות הכול", אמרה מיכל, שנישאה אתמול לעידן. "היינו מוקפים בהמון אהבה. אף על פי שלא היה כפי שתכננו, החופה הייתה מאוד מרגשת. המצב עצמו היה קשה, כל האורחים הגיעו בתנאים מאוד קשים וגם האירוע שציפינו לו לא התקיים והייתה רק חופה. רק היום שמענו מה קרה בחוץ וכואב לנו כל כך על כל הנרצחים והנפגעים".

"קיבלנו אישור לקיים אירוע של עד 300 איש רגע לפני האירוע", סיפר עמית קפואנו, מנכ"ל מתחמי האירועים LAGO בראשון לציון, שם נערך האירוע. "במהלכו ולאור מצב ההסלמה, הורדנו את החתן והכלה לממ"ד בחניון, שם נאלצו לקיים את החופה תחת מטח טילים שהיה בכל הארץ".

"אנחנו לא נותנים לזוג לשלם על החתונה, חרף מה שקרה", הוא מוסיף. "אנחנו סופגים את כל ההפסדים. הזוג לא נהנה מחתונה כמו שהוא ציפה לה ולכן לא גבינו תשלום – למרות שהכול כבר היה מוכן.

"ברגע שהחלו אזעקות, בקושי נשארו אורחים בחתונה והיה נראה כאילו המתקפה תימשך כל הלילה", הוא הסביר. "לכן הוחלט לקיים חופה בחניון מהרגע לרגע ולשחרר את כל האורחים והעובדים למשפחות ולבתיהם. אני מאחל בריאות לכולם ולהשבת החיילים לבתיהם והחטופים מעזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר