"היא הגנה על התינוק שלנו בגופה, אמא מדהימה, האהבה של חיי"

יערי, בעלה של ענבר שגב ויגדר (33), משחזר את הרגעים האחרונים של אשתו שנרצחה בפיגוע ביפו • יחד איתה נהרגו 7 אנשים ו-12 נפצעו בהתקפת הטרור של שני מחבלים מחברון

ענבר שגב ויגדר ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

יממה אחרי פיגוע הירי ביפו, יערי, בעלה של ענבר שגב ויגדר, אחת מ-7 הנרצחים סיפר על אשתו: ״היא האהבה הכי גדולה שלי, היא הייתה אמא הכי מדהימה. כולה אהבה ואור באמת מלאת אהבת חינם". 

יערי סיפר כיצד נקלעה ענבר לפיגוע: "האירוע עצמו היה מאוד מאוד מורכב, היא הייתה עם ארי, הבן שלנו והכלבה שלנו כפרה. שבעצם ירו גם ענבר וגם בכפרה הכלבה. וארי היה ממש על מנשר על ענבר. זאת אומרת, על הפלג העליון שנגמר והוא יצא בלי שריטה. היא  ממש נהייתה גיבורה עד הרגע האחרון. אז הגנה עליו בגופה. לא לקח לי הרבה זמן לקח לי להבין שהיא באירוע".

ענבר בת (33) ויערי הכירו לפני כ-4 שנים והתחתנו במרץ 23 לפני שנה וחצי. בדצמבר האחרון נולד בנם, ארי. יערי מספר ששהה בדרום יפו כשקיבל פוש על הפיגוע ביפו ונסע לשם מיד על אופניו. "הבנתי מיד את גודל האירוע, אחרי זה ראיתי את הכלבה שלנו. והתחלתי לחפש את ענבר ברחובות. לא מצאתי אותה והבנתי שאני צריך ללכת לבי"ח וולפסון. מצאתי רק את ארי זה, לקח המון המון זמן עד שבאמת הודיעו לי שענבר נרצחה. כנראה היא ממש נרצחה באירוע עצמו ולא הגיעה לבית חולים. זהו. היינו עכשיו חודש וחצי בתאילנד. מסתבר שזה לא פוסח גם פה ביפו״.

בפיגוע אמש, (שלישי) שני מחבלים עלו לרכבת וביצעו ירי בתוכה, לאחר שפגעו באנשים, ירדו מהרכבת וביצעו ירי ברחוב עצמו. המחבלים, מחמד חלף סאהר רגב וחסן מוחמד חסן תמימי, שוהים בלתי חוקיים, בשנות העשרים לחייהם ותושבי העיר חברון.

בפיגוע נפצעו 12 פצועים אנשים: 6 פצועים קשה, 4 פצועים בינוני ושני פצועים קל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר