ראשי רשויות בצפון על המגעים עם חיזבאללה: "הפסקת אש עם ארגון טרור מתועב משדרת חולשה ונאיביות"

בישיבת חירום שכונסה בעקבות הדיווחים על מגעים להפסקת אש בלבנון הביעו ראשי הערים והמועצות התנגדות עזה להפסקת הלחימה בלבנון • "זו תהיה קביעת גזר דין מוות לעתיד הצפון ולתושביו", אמר ראש עיריית קריית שמונה

בני בן מובחר, יו"ר פורום גליל מזרחי, בישיבת ראשי רשויות בצפון: "בזמן שמדברים על הסכם, אנחנו מקבלים טילים"

בעקבות הדיווחים על הפסקת אש בצפון, התקיימה היום (יום חמישי) ישיבת חירום של ראשי הרשויות בצפון, שביקשו להעביר מסר לממשלת ישראל: "לא להפסקת אש, כן להמשך האש עד לניצחון המוחלט שיחזיר את תושבינו הביתה בביטחה".

"אנו ראשי הרשויות באשכול הגליל המזרחי מביעים התנגדות נחרצת ובלתי מתפשרת לכל הסכם הפסקת אש עם ארגון טרור", אמר בפגישה אביחי שטרן, ראש עיריית קריית שמונה. "במשך קרוב לשנה שלמה, ארגון הטרור מבצע ירי לעבר מדינת ישראל ירי שזורע חורבן שגרם לעשרות הרוגים מאות פצועים ועשרות אלפי עקורים מביתם שחייהם אינם חיים בחודשים האחרונים".

פגישת ראשי רשויות בצפון בעקבות המגעים עם חיזבאללה, צילום: אייל מרגולין - ג׳יני

"הפסקת אש עם ארגון טרור מתועב משדרת חולשה ונאיביות אך חמור מזה, מסכנת את עתיד המדינה, את עתיד הצפון ואת הביטחון הלאומי. ראשי הרשויות יחד עם תושבינו היקרים העמדנו את עצמנו לרשות מדינת ישראל. הענקנו גיבוי מוחלט, הפגנו סולידריות ושמרנו על העורף חזק ומוכן. כל ניסיון לחתום על הפסקת אש הוא בגדר קביעת גזר דין מוות לעתיד הצפון ולתושביו. אנו דורשים באופן חד משמעי מממשלת ישראל הכרעה, ניצחון והחזרת הביטחון באופן מוחלט לתושבי הצפון".

"בזמן שמדברים על הסכם אנחנו מקבלים טילים"

בני בן מובחר, יושב ראש פורום גליל מזרחי, אמר בפגישה: "אנחנו ביחד, כאגרוף אחד, נמשיך ונטפל ונשמור על תושבי הגליל והגולן. זו המחויבות שלנו... מה שקורה כאן שזה שגם בשעות האחרונות, בזמן שמדברים על הסכם, אנחנו מקבלים טילים בנהריה באליפלט ובצפת. כל דחייה וכל הפסקה תביא אותנו להילחם בבוץ הלבנוני בחורף".

"תחזירו לנו את השקט"

"בצפון מחפשים שקט ושלווה", אמר וואהיל מוגרבי, ראש מועצת עין קיניה. "מה-7 באוקטובר אנחנו סופגים וסובלים. היישוב הראשון בצפון שאיבד אחד מתושביו הוא עין קיניה. עובד שעבד בקריית שמונה נהרג במפעל. לצערי הרב חטפנו את זה גם באירוע של מג'דל שאמס. אנחנו לא רוצים לאבד עוד מיקירינו... חיזבאללה לא מתייחס לאף אחד - לא אזרח ולא תושב. אם היה מעניין אותו התושבים הוא לא היה יורה למג'דל שאמס. אם היה אכפת לו מהתושבים, הוא לא היה יורה לקריית שמונה. הבקשה שלנו היא שתחזירו לנו את השקט, תחזירו לנו את השלווה".

וואהיל מוגרבי ר. מועצת. עין קיניה: "הבקשה שלנו תחזירו לנו את השקט תחזירו לנו את השלום"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר