"את מחבלי החמאס הן שרדו, את תל אביב לא": זה מה שגנבו לחיים ילין

חבר הכנסת לשעבר, תושב בארי, המתגורר בימים אלה בתל אביב, גילה כי אופני השטח היקרות שלו נגנבו • ילין לא הלך למשטרה להתלונן, לדבריו יש להם דברים יותר חשובים להתעסק בהם וגם בשורה התחתונה לדבריו זה רק רכוש

חיים ילין. צילום: דודי ועקנין

"את מחבלי החמאס ב7.10 האופניים שרדו, אבל את תל אביב לא", כך כתב הבוקר בפוסט חיים ילין, חבר הכנסת לשעבר, תושב בארי, המתגורר בימים אלה בתל אביב והבוקר גילה כי תל אביב זה לא קיבוץ ואופני השטח היקרות שלו שהיו קשורות לצנרת של הבניין נגנבו. ילין לא הגיש תלונה במשטרה ואמר כי יש להם דברים יותר חשובים להתעסק בהם.

אמש חזר ילין בשעת לילה מאוחרת לביתו והחליט שלא להעלות את האופניים לדירה כדי לא להפריע לשכנים וקשר אותם לצנרת הבניין שהוא גר בו בתל אביב. אבל זה לא עזר והגנבים פרקו את הצנרת של הבניין וגנבו את האופניים וכעת לכל הבניין אין מים.

חיים ילין בפוסט בפייסבוק, צילום: צילום מסך, פייסבוק

"אני חושב זה פשוט לחיות בלי תחושת ביטחון. אין, אין תחושת ביטחון. בדרך כלל אני מעלה אותם הבית., החלטתי שבגלל שהגעתי באחת עשרה בלילה, אני לא מתחיל להעיר את השכנים, החלטתי לנעול אותן למטה עם מנעול שאי אפשר לפרוץ. אז מה הם עשו? הם פרצו את הצנרת".

ילין לא הלך למשטרה להתלונן, לדבריו יש להם דברים יותר חשובים להתעסק בהם וגם בשורה התחתונה לדבריו זה רק רכוש. "איזה משטרה? מה אני אלך למשטרה? היא צריכה לטפל במיליון דברים מה הם יעשו עם זה? תקשיב אני עכשיו בתקומה אני כן פעם פעמיים בשבוע מתנדב לתקומה לעזור לכל היישובים. יש לי זמן עכשיו לטפל ברכוש? תלונה?", אמר ילין והוסיף: "אני מחובר רגשית אל האופניים עשיתי איתם המון טיולים במדינה, אבל אמרתי מה אני אעשה? אתה מקבל פרופורציה אחרי השביעי לעשירי, אבל מה זה מעצבן שזה שרד את החמאס ואת תל אביב זה לא שורד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר