הרקטה פגעה ישירות - לוחם האש גילה שמדובר בבית אחותו: "הם היו מבוהלים בממ"ד"

שלומי גולדשטיין מתחנת הכיבוי בטבריה לא שיער שייאלץ לחלץ את אחותו, בעלה וילדיהם מתוך הממ"ד בבית ההרוס בגבעת אבני • ״מנגנון ההצלה פועל בנו 24/7, לא נעים לגלות שזה ביתה של אחותי שנפגע, במיוחד לאור ההרס הרב שספג הבית"

"הכל היה אפוף עשן". פגיעת רקטה ישירה בגבעת אבני. צילום: אייל מרגולין - ג'יני

לוחם האש שלומי גולדשטיין המשרת בתחנת כיבוי טבריה, היה ביום חופש שהתקבלה הקריאה על פגיעה ישירה בבית בגבעת אבני. גולדשטיין נזעק לסייע וכשהגיע לזירה גילה שמדובר בביתה של אחותו. 

לוחם האש שחילץ את אחותו: "הבית היה אפוף עשן, הם היו מבוהלים בממ"ד"// דוברות כב"ה צפון

הרקטה שנורתה מלבנון פגעה ישירות בבית והסבה לו נזק רב. גולדשטיין אף הוא גר ביישוב גבעת אבני, במוך לאחותו. הוא הגיע למקום במהירות על מנת לבצע פעולות של הצלת חיים, בדיוק כפי שהוא נוהג במשך שנים בתפקידו כלוחם אש וניתק מיד את מקורות האנרגיה של הבית כדי שהאירוע לא יתפתח ואז החל בסריקות בתוך הבית.

הבית שנפגע ישירות בגבעת אבני, צילום: אייל מרגולין - ג'יני
"פתחתי את דלת הממ"ד והם היו שם מבוהלים". גבעת אבני, צילום: מועצה אזורית הגליל התחתון

"נכנסתי לתוך הבית שהיה אפוף עשן" הוא מספר. "התחלתי לקרוא אם מישהו שומע אותי בבית, אבל אף אחד לא שמע אותי, עליתי לכיוון הממ"ד, פתחתי אותו והם היו שם מבוהלים - הוצאתי אותם וביקשתי שייקחו אותם אליי, לבית הסמוך".

"מנגנון ההצלה פועל בנו 24/7, גם כשאנחנו ביום החופשי", אמר גולדשטיין. "לא נעים לגלות שזה ביתה של אחותי שנפגע, במיוחד לאור ההרס הרב שספג הבית. לשמחתי הם היו בטוחים ומוגנים בממ"ד״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר