הסיבה להיעדרות מתבררת: אשתו של שר הביטחון הגיעה במקומו לכנס של ארגון אלמנות ויתומי צה"ל

בצל המתיחות הביטחונית וההסלמה בזירה הצפונית נעדר שר הביטחון מכנס ארגון האלמנות ויתומי צה"ל • רעיית השר, קלודין, נאמה: "כנראה כרגע זה מה שנגזר עלינו לעשות אבל אנחנו נמשיך לשאוף לעולם יותר טוב של שלום"

רעיית שר הביטחון בכנס ארגון אלמנות ויתומי צה״ל וכוחות הביטחון ממלחמת חרבות הברזל // ארגון אלמנות ויתומי צה"ל

שינוי של הדקה ה-99: שר הביטחון, יואב גלנט, היה אמור להשתתף הבוקר (שלישי) בכנס ארגון אלמנות ויתומי צה"ל בשיתוף עם אגף משפחות הנצחה ומורשת. ולנאום לקראת השעה 12:00. אולם, ברגע האחרון הודיע גלנט למארגני הטקס כי נבצר ממנו להגיע. ככל הנראה הסיבה לאי הגעתו ברגע האחרון קשורה לאירועים המתפתחים בלבנון. במקומו, נשאה דברים בכנס אשתו קלודין, שהייתה אמורה להיות איתו בכנס.

קלודין גלנט בכנס ארגון אלמנות ויתומי צהל בשיתוף אגף משפחות, מורשת והנצחה - ללא שר הביטחון, צילום: ארגון אלמנות ויתומי צה"ל

קלודין אמרה בנאומה: "אני שואלת את עצמי עד מתי והאם לנצח נאכל חרב? האם זה נגזר עלינו או זה משהו שאנחנו יכולים לעשות? משהו שיעצור את המצבים הלא טבעיים האלה, שבנות צעירות, מדהימות, בתחילת חייהן, כחברות ובנות זוג של חיילים שנספו, צריכות להתמודד איתן. כנראה כרגע זה מה שנגזר עלינו לעשות אבל אנחנו נמשיך לשאוף לעולם יותר טוב של שלום". היא הוסיפה: "רק יחד אפשר לשאת את המשא הבלתי אפשרי הזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר